Globalis s’adhereix a la xarxa de punts d’Atenció a l’Emprenedor (PAE) de la xarxa CIRCE del Ministeri d’Indústria

Fundación Globalis ha signat un conveni de col·laboració per a constituir-se com a Punt d’Atenció a l’Emprenedor (PAE) integrat en la xarxa CIRCE del Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme. D’aquesta manera, Globalis facilitarà la creació de noves empreses, l’inici efectiu de la seua activitat i el seu desenvolupament, a través de la prestació de serveis d’informació, tramitació de documentació, assessorament, formació i suport al finançament empresarial.

Com a punt PAE, Globalis assessorarà i realitzarà la tramitació per a la constitució d’empreses mitjançant el sistema de tramitació telemàtica desenvolupat per la Direcció General d’Indústria i de la PIME, utilitzant el Document Únic Electrònic (DUE). A més, oferirà informació general sobre els aspectes legals, fiscals, comptables i de Seguretat Social propis de la societat de responsabilitat limitada, societats civils, comunitats de béns, empresaris individuals i emprenedors de responsabilitat limitada, així com informació sobre ajudes públiques aplicables al projecte empresarial.

El Punt d’Atenció a l’Emprenedor facilita la creació de noves empreses de manera telemàtica, la qual cosa permet agilitzar i reduir els terminis de constitució i evitar els desplaçaments als diferents organismes competents.

Fundació Globalis consolida així la seua aposta per l’emprenedoria ja que és una entitat nacional de promoció de la innovació, que té signats acords de col·laboració amb altres entitats com *Aimplas, Districte digital, enerTIC o la xarxa PI+D+i del CDTI del Ministeri de Ciència i Innovació, a través de la qual assessora en ajudes a la innovació o internacionalització a empreses i entitats

Notícies i Actualitat

Altres notícies

Hola!

Bienvenid@ a la Fundación Globalis,
¿En qué podemos ayudarte?

× ¡Manda un Whatsapp!