La Fundació Globalis premia les empreses Acctua, Gesuncer i Somnia pel seu alt grau d’innovació

A més, s’ha guardonat la trajectòria de Conchita Catalán pel seu compromís social amb la ciutat.

Les empreses Acctua, Gesuncer i Somnia han resultat guanyadores de la desena edició dels Premis Globalis, que compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vila-real i el patrocini de Dolores Cortés, Multiópticas, Fundació José Soriano, Vidres, Fundació José Gómez Mata, Esmalglass-Ítaca i Élite Cementos.

D’un total de 12 finalistes, el primer Premi Globalis 2023, dotat amb 1.500 euros, se l’ha emportat l’empresa Acctua, dedicada al desenvolupament de solucions d’accessibilitat en pàgines web per a persones amb qualsevol discapacitat, fins i tot aquelles que només compten amb activitat cerebral. Acctua també ha guanyat el Premi Vila-real Innpulso ja que ha sigut triada per l’Ajuntament perquè represente la ciutat enguany en les diferents trobades organitzades en el marc de la Xarxa Nacional Innpulso de Ciutats de la Ciència i la Innovació.

El primer premi se l’ha emportat Acctua (Accesit Inclusiu S.L)

Per part seua, l’empresa Gesuncer, dedicada a la comercialització de productes químics, frita, esmalts i tintes per a la impressió digital i matèries primeres destinades principalment a la indústria ceràmica, ha sigut guardonada amb un accèssit dotat amb 500 €.

L’Accèssit se l’ha emportat Gesuncer S.L

L’accèssit Jove Empresa se li ha atorgat a Somnia, empresa que ofereix diferents serveis per a la infància i les seues famílies, a través d’activitats per a treballar aspectes socials, emocionals i educatius i fomentar el desenvolupament holístic dels xiquets i xiquetes. Aquest premi també està dotat amb 500 € i la possibilitat de tenir un despatx gratuït al Viver d’Empreses que la Cambra de Comerç de Castelló té a Vila-real.

L’Accèssit Jove Empresa se l’ha emportat Somnia

Finalment, s’ha reconegut amb el Premi Trajectòria a Conchita Catalán com a reconeixement a la seua gran labor social realitzada des de l’any 1970 a través de la Congregació de Filles de Maria Immaculada, conegudes com les purissimeres a Vila-real. La Fundació Globalis ha considerat atorgar-li aquest reconeixement per la seua llarga vocació de servei i per a destacar el seu compromís social, solidaritat, esperit d’ajuda i el seu lliurament desinteressat als veïns i veïnes de la ciutat.

El Premi Trajectòria d’enguany se li atorga a Conchita Català per la seua labor social.

El lliurament de guardons s’ha realitzat aquest dilluns en un acte que ha sigut inaugurat per part del president de Fundació Globalis, Juan Vicente Bono Sales, que ha explicat el gran nivell de les empreses que s’han presentat als premis. Després de la seua intervenció, els assistents han conegut la labor de cadascuna d’aquestes 12 empreses finalistes per part dels seus responsables.

Finalment, l’alcalde de Vila-real, José Benlloch, ha clausurat l’acte, ha felicitat els premiats i ha destacat la capacitat d’innovació d’aquestes empreses situades al nostre territori.

Foto de família del lliurament dels Premis Globalis 2023

Accedeix a la galeria de fotos en este enllaç