GLOBALIS CLAUSURA ELS TALLERS GRATUÏTS SOBRE GESTIÓ DE CONFLICTES DINS DEL PROJECTE LA TEUA MOTIVACIÓ, EL TEU ÈXIT AMB ÈXIT D’ASSISTÈNCIA

Taller gestión de conflictos

La Fundació Globalis, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vila-real, ha desenvolupat el projecte “La teua Motivació, El teu Èxit” amb la realització de tallers per a ensenyar eines sobre com gestionar conflictes. Unes quaranta persones de diferents empreses i entitats, els qui tenen personal al seu càrrec o són les encarregades de mediar en els seus llocs de treball, han assistit a aquesta formació en el viver de la Cambra de Comerç, situat al carrer Monestir de Poblet 15 de Vila-real.

En els tallers, els assistents han aprés eines que permeten conéixer què és un conflicte, com ha evolucionat el concepte, els aspectes positius i negatius del conflicte, així com els diferents estils que existeixen per a gestionar-lo amb casos pràctics i personalitzats.

A més, han conegut les diferents eines que existeixen per a gestionar conflictes i les diferents posicions que es poden adoptar davant el conflicte. També s’ha tractat la importància de l’escolta empàtica, l’assertivitat, el disseny d’una nova conversa, la mediació i comunicació no violenta.

Aquesta formació ha sigut impartida per Montse Sans, Llicenciada en Psicologia, coach executiva i d’equips i Màster en recursos humans, direcció i gestió d’equips d’alt rendiment i estava dirigida a persones conscients de la importància del creixement i desenvolupament personal i de la repercussió que té en la seua vida professional.