Fundació Globalis ensenya competències tranversales de cara a afrontar el mercat laboral als estudiants de l’I.E.S Miralcamp

El projecte Talent i Ocupació consta de tallers formatius per a estudiants de secundària de 4 hores de duració

La Fundació Globalis ha realitzat una nova jornada de Talent i Ocupació en l’I.E.S Miralcamp en col·laboració amb l’Ajuntament de Vila-real. Els alumnes de cicles superiors van ser partícips d’uns tallers per a aprendre més sobre el mercat laboral, ja que d’ací a poc s’endinsaran en ell.

Aquestes xarrades estan enfocades a persones que volen millorar la seua possibilitat d’ocupabilitat i, per això, en elles es treballa la importància de conéixer el propi talent o la marca personal. També s’ensenya la importància de la cooperació en els treballs en equip o la manera d’expressar-se en el grup a més de que es busca que cadascun dels alumnes siga conscient de les seues aptituds i la seua actitud.

A més, en aquests tallers, es parla de la importància de les xarxes socials, una eina essencial tant per a la cerca d’ocupació com per a la pròpia ocupació. Per a finalitzar, als assistents se’ls va explicar com presentar-se a una entrevista de treball, possibles preguntes en el procés de selecció i com postular-se a un lloc, una formació molt útil ja que d’ací a poc entraran en el món laboral.

El pròxim 4 d’abril, s’impartirà la segona jornada juntament amb l’organització *SECOT i algunes empreses o autònoms que parlaran sobre la seua experiència, perquè els estudiants tinguen exemples reals explicats de primera mà.

El professorat dels centres formatius de Vila-real que desitge tindre aquests tallers de manera gratuïta per als seus alumnes pot concertar la formació a través del correu electrònic fundacion@fundacionglobalis.org o en els telèfons 964.054.522 o 656.535.400 en horari d’oficina.