Globalis llança una nova edició de tallers gratuïts sobre gestió de conflictes dins del projecte La teua motivació, el teu èxit

INSCRÍBETE AQUÍ

S’impartiran els dimarts, 4 i 11 d’abril, de 8.30 a 11.00 hores en el Viver de la Cambra de Comerç de Vila-real

La Fundació Globalis, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vila-real, organitza diversos seminaris per a ensenyar eines per a gestionar conflictes. Els tallers es realitzaran dins del projecte “La teua Motivació, El teu Èxit” els dimarts 4 i 11 d’abril de 8.30 a 11.00 hores en el viver de la Cambra de Comerç de Vila-real, situat al carrer Monestir de Poblet 15 .

El primer taller que s’impartirà serà el dimarts, 4 d’abril, sota el títol “La gestió del conflicte: Concepte i autoconeixement”. Aquesta jornada té com a objectiu facilitar eines als assistents que els permeten conéixer què és un conflicte, com ha evolucionat el concepte, els aspectes positius i negatius del conflicte, així com els diferents estils que existeixen per a gestionar-lo.

La segona sessió versarà sobre les eines de gestió del conflicte, concretament es mostraran les diferents posicions davant el conflicte, l’escolta empàtica i l’assertivitat, el disseny d’una nova conversa i la mediació i comunicació no violenta.

Totes dues jornades comptaran amb un treball previ d’autoconeixement de les persones inscrites que se’ls farà arribar per correu uns dies abans de la seua realització.

Aquesta formació està impartida per Montse Sans, Llicenciada en Psicologia, coach executiva i d’equips i Màster en recursos humans, direcció i gestió d’equips d’alt rendiment. Els tallers estan dirigits especialment a persones empresàries, treballadors de petites i mitjanes empreses o als qui tinguen personal al seu càrrec, en definitiva, a persones conscients de la importància del creixement i desenvolupament personal i de la repercussió que té en la seua vida professional.

La inscripció a aquesta formació és gratuïta i es pot realitzar ja a través de l’enllaç LA TEUA MOTIVACIÓ, EL TEU ÈXIT – 2023 – Fundació Globalis comptarà amb aforament limitat a 40 participants, en ordre d’inscripci