Iker J. dels Mossos participa en el X Fòrum Nacional d’Innovació El Metaverso de Globalis aportant la seua experiència en animació

Iker J. dels Mossos, actual cap d’Avatars en Genies Inc. a Los Angeles, explicarà la seua trajectòria professional en el sector de l’animació i com ha arribat pel cap alt alt dins d’aquest món des de Nules en el desé Fòrum Nacional d’Innovació que promou la Fundació Globalis amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vila-real i la Diputació de Castelló.
Iker J. dels Mossos és natural de Nules i, encara que va estudiar Belles arts a València, ha desenvolupat la seua carrera professional en diversos estudis d’animació com Ilion Animation Studios dins de la pel·lícula Planet 51 i en KANDOR Graphics, en pel·lícules com El Linx Perdut i també a Londres en animació per a publicitat. De fet, va anar allí quan li van oferir treballar en Disney. De tal forma que, en 2012 Iker J. dels Mossos va fer el salt als EUA on va començar a aportar el seu talent en la factoria d’animació Disney a Los Angeles. Des de llavors, ha participat en pel·lícules com Big Hero 6, Vaiana, Zootrópolis, Ralph trenca Internet o Frozen 2. Després de 7 anys en la factoria Disney, Iker J. dels Mossos, va decidir començar una nova marxa en Genies Inc. on continua creixent com a animador de personatges i creador d’avatars.
El X Fòrum Nacional d’Innovació: el Metaverso tindrà lloc el pròxim 21 de setembre en el Centre de Congresso, Fires i Trobades de Vila-real a partir de les 10.00 hores. També es podrà seguir en directe per diferents plataformes. La inscripció és gratuïta fins a completar aforament i es pot realitzar en la web de Globalis.
Fundació Globalis organitza el X Fòrum Nacional d’Innovació: el Metaverso amb l’objectiu de mostrar una radiografia de les tendències de futur en aquest sector en el territori i de presentar diferents camins i alternatives perquè empreses, organitzacions i professionals siguen capaces de descobrir noves oportunitats innovant i emprenent dins del sector del Metaverso.