El X Fòrum Nacional d’Innovació de Globalis versarà sobre el Metaverso

La Fundació Globalis organitza el X Fòrum Nacional d’Innovació: el Metaverso gràcies a la col·laboració de la Diputació de Castelló i l’Ajuntament de Vila-real. A aquest fòrum anual el precediran altres dues jornades empresarials sota el títol d’Interconnectats, que es realitzen amb l’objectiu de crear sinergies entre les empreses de la província i les del sector del metaverso en un entorn digital.

Les jornades Interconnectats, prèvies al Fòrum d’Innovació, es realitzaran els pròxims dies 13 i 14 de setembre a partir de les 8.30 am a través de la plataforma Zoom. Les persones que desitgen participar poden inscriure’s en la web de Globalis i així coneixeran a altres empreses de Castelló relacionades amb el Metaverso, encara que també podran interrelacionar-se amb els empresaris que formen part del Club Empresarial de Globalis, així com amb altres empreses provincials que estiguen interessades en el Metaverso. El format de les reunions serà telemàtic i servirà perquè les diferents empreses es coneguen entre elles i puguen aconseguir acords de col·laboració i sinergies i, per tant, millors resultats.

Els assistents a aquestes jornades d’Interconnectats també podran assistir de manera gratuïta al X Fòrum Nacional d’Innovació: el Metaverso que se celebrarà el pròxim 21 de setembre en el Centre de Congressos, Fires i Trobades de Vila-real i que serà retransmés a través de les diferents plataformes en línia de Globalis.

Aquestes accions innovadores per al foment de l’economia són gratuïtes per a les persones assistents, encara que requereixen inscripció prèvia en la web www.fundacionglobalis.org. Les sessions estan destinades tant a empreses i emprenedors com a futurs professionals, però també a ciutadans que vulguen conéixer més de prop les noves oportunitats de negoci entorn al Metaverso.

Fundació Globalis pretén promoure i vertebrar la relació empresarial entre el nord i sud, est i oest de la província mitjançant una xarxa de persones i empreses que sorgeix anualment d’aquestes trobades empresarials.

Notícies i Actualitat

Altres notícies

Hola!

Bienvenid@ a la Fundación Globalis,
¿En qué podemos ayudarte?

× ¡Manda un Whatsapp!