Globalis participa en el Sistema Local d’Innovació d’Orpesa

Fundació Globalis ha participat en la celebració de la segona reunió trimestral del seguiment del Sistema Local d’Innovació (SLI) de l’any 2022, organitzada per la Regidoria d’Ocupació, Desenvolupament Local, Comerç i Emprenedoria, a través de l’Agència d’Ocupació i Desenvolupament Local (AEDL).

A més de Globalis, a la reunió van assistir representants d’entitats i associacions membres del SLI com la Càtedra d’Innovació Ceràmica de la Universitat Jaume I, la Cambra de Comerç de Castelló, el Centre Europeu d’Empreses Innovadores de Castelló (CEEI) i l’Associació d’Hostalers d’Orpesa.

En aquesta celebració s’han abordat diferents temes, com l’avaluació i posada en comú de reptes, oportunitats i fortaleses del desenvolupament local innovador a Orpesa. L’augment de la varietat de l’oferta turística del municipi, l’existència d’un teixit empresarial sòlid de microempreses o la pròpia capacitat de creació empresarial han sigut algunes de les propostes. Tot això, dins del procés d’elaboració d’un Pla Estratègic d’Innovació que definirà els punts i accions a implementar.

Alguns dels projectes que es troben d’acord amb les perspectives de futur del citat Pla Estratègic d’Innovació, impulsats des de la regidoria d’Ocupació, Desenvolupament Local, Comerç i Emprenedoria, a través de la AEDL, són per exemple:

• El concurs per a emprenedors Oroinnova
  • El Web Congress 3.0, celebrat el passat 17 de juny
  • La pàgina web i rutes experiencials Oropesa Colours, que es troba en la segona fase d’execució
  • La plataforma de compra digital Marketplace
  • L’aplicació +Oropesa
  • La fira Destaca en Ruta.