Emprenedors i entitats de la província Interconnectats gràcies a les jornades organitzades per Globalis

Les jornades Interconnectats, organitzades per la Fundació Globalis en col·laboració amb l’Ajuntament de Vila-real i la Diputació de Castelló, han comptat amb diverses desenes d’emprenedors i entitats de la província que han compartit les seues experiències i han pogut fer Networking amb la resta dels assistents. En aquestes sessions, l’Institut de Noves Tecnologies de la Imatge de la Universitat Jaume I de Castelló i l’empresa Amazing Up han donat a conéixer els seus casos d’èxit i han explicat com apliquen la innovació als seus processos o productes en el món del metaverso. Els assistents a aquestes jornades també s’han format sobre com aconseguir diners per a digitalitzar la seua empresa i en què poden invertir els diners de l’ajuda del Kit Digital, la convocatòria del qual està oberta ara per a empreses de 3 fins a 49 empleats.

La guinda a aquestes jornades serà el X Fòrum Nacional d’Innovació: el Metaverso que se celebrarà el pròxim 21 de setembre a partir de les 9.30 hores en el Centre de Congressos, Fires i Trobades de Vila-real. També es podrà seguir en directe per diferents plataformes. La inscripció és gratuïta fins a completar aforament i es pot realitzar fàcilment en la web de Globalis.

Quant a la programació, el X Fòrum d’Innovació comptarà amb l’alcalde de Vila-real, José Benlloch, i amb el diputat de promoció econòmica, Pau Ferrando, en la seua inauguració oficial. A les 9.45 hores, començarà la taula de diàleg Desafiaments legals del metaverso amb Joao Augusto Cavalcante Teixeira, chief compliance officer de Bit2me, Ana Bricio Ruiz, advocada i responsable de l’àrea de dret digital de Padima, i Xavi Garcia Gandia, brain i fundador de Robottions. Serà a partir de les 10.30 hores quan la directora de Globalis, Maria Bellmunt, vas entreveure a Iker J. dels Mossos, cap d’Avatars en Genies Inc., qui parlarà sobre la seua trajectòria professional en el món de l’animació de personatges.

A les 11.30 hores, començarà la taula redona sobre “La indústria del metaverso” que comptarà amb la participació de Damián Romera, CEO i founder de VRHispaverso, Carlos Domínguez Benito, de l’àrea de desenvolupament de negoci d’Ilunion Accessibilitat, Javier Arguello, co-founder i CTO de Qurable, Águeda Gómez Cambronero, investigadora i desenvolupadora en INIT, i Raúl Calleja, director de digitalització i diversificació d’Ifema Madrid. Per a finalitzar, el president de la Fundació Globalis, Juan Vicente Bono, clausurarà l’acte.

Fundació Globalis organitza el X Fòrum Nacional d’Innovació: el Metaverso amb l’objectiu de mostrar una radiografia de les tendències de futur en el territori i de presentar diferents camins i alternatives perquè empreses, organitzacions i professionals siguen capaces de descobrir noves oportunitats innovant i emprenent dins del sector del Metaverso.

Notícies i Actualitat

Altres notícies

Assesorament d´ajudes
PIDI | I+D+i