Globalis participa en la fira Actiben i mostra la seua experiència en l’organització de sessions de networking empresarial

La Fundació Globalis participarà els dies 12 i 13 de maig en les Jornades Actiben al nord de la província. Aquesta fira, realitzada a Benicarló, té com a objectius principals fomentar l’activació econòmica i l’emprenedoria, d’ací ve que s’aposte per Fundació Globalis com a entitat experta a organitzar networkings empresarials. A través del Club de Networking que impulsa juntament amb l’Ajuntament de Vila-real i la Cambra de Comerç, Globalis mostrarà la seua experiència organitzant sessions de treball amb diferents activitats com ara xarrades o una taula redona juntament amb diferents entitats col·laboradores.

Concretament, el divendres 13 de maig a les 10.00 hores tindrà lloc la ponència «Innovació col·laborativa» impartida per la directora de Globalis, María Bellmunt. En ella, explicarà les possibilitats d’activació econòmica basada en la col·laboració i en la innovació. Aquest mateix dia, a les 13.15 hores, es realitzarà una taula redona on María Bellmunt, juntament amb representants d’altres entitats, tractaran el networking, com una activitat més enllà d’allò merament comercial.

La fira s’inaugura el dijous 12 de maig a les 10.00 hores amb la presència de les autoritats i organismes col·laboradors com l’alcaldessa de Benicarló, Xaro Miralles, o la directora general de l’IVACE, Julia Company, entre altres. En les Jornades Actiben es debatrà sobre la indústria, els serveis i la logística, les noves oportunitats de creixement, l’augment de vendes, el networking empresarial i la col·laboració institucional i l’emprenedoria, entre altres temes.

En Actiben Benicarló, que impulsa Acciona’t amb Agustín Castejón al capdavant, participen més de 20 entitats, les quals realitzen diferents activitats com ara ponències, taules redones, activitats personalitzades i reunions col·lectives, zones d’entrevistes i networking i una zona café, una zona de descans propícia per a contactes i entrevistes improvisades. Les persones que vulguen acudir des d’Amposta, Cabanes, Castelló de la Plana, Morella, Sant Carles de la Ràpita, Sant Mateu, Segorbe, Tortosa, Traiguera o Vila-real, disposaran d’un autobús gratuït d’anada i tornada el divendres, 13 de maig, gràcies a la Diputació de Castelló.

Notícies i Actualitat

Altres notícies

Hola!

Bienvenid@ a la Fundación Globalis,
¿En qué podemos ayudarte?

× ¡Manda un Whatsapp!