X Fòrum Nacional d’Innovació: el Metaverso

DATA: 21 setembre , 2022

El “X Fòrum Nacional d’Innovació: el Metaverso” pretén donar continuïtat als fòrums dedicats a la innovació que Globalis impulsa anualment amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vila-real i la Diputació de Castelló.

VEURE EN FACEBOOK

VEURE EN YOUTUBE

Per a aquest any 2022, Globalis llança una nova edició d’aquesta trobada soci-empresarial aquesta vegada centrat en el sector del metaverso, amb l’objectiu de difondre la cultura de la innovació, fomentar l’emprenedoria i millorar l’ocupabilitat a través d’activitats que fomenten la creació, difusió i transferència del coneixement de les universitats i instituts tecnològics.

VEURE EN FACEBOOK

VEURE EN YOUTUBE

HORARIACTE
9.00Obertura de portes
9.30Inauguració per part del diputat de Promoció Econòmica Sr. Pau Ferrando i l’alcalde de Vila-real, Sr. José Benlloch
9.45Taula de diàleg Desafiaments legals del metavers amb Joao Augusto Cavalcante Teixeira, chief compliance officer de Bit2me, Ana Bricio Ruiz, advocada i responsable de l’àrea de dret digital de Padima, i Xavi Garcia Gandia, brain i fundador de Robottions.
Modera: Maria Bellmunt, de Fundació Globalis
10.30Entrevista a Iker J. de los Mozos, cap d’Avatars en Genies Inc.
11.00Café NETWORKING
11.30Taula redona La indústria del metavers amb Damián Romera, CEO i founder de VRHispaverso, Carlos Domínguez Benito, de l’àrea de desenvolupament de negoci d’Ilunion Accessibilitat, Javier Arguello, co-founder i CTO de Qurable, Águeda Gómez Cambronero, investigadora i desenvolupadora en INIT, i Raúl Calleja, director de digitalització i diversificació d’Ifema Madrid.
Modera: Maria Bellmunt, de Fundació Globalis
13.15Clausura per part del president de la Fundació Globalis,  Sr. Juan Vicente Bono

Et poden interesar...

Altres projectes