Interconectados 2022

DATA: 13 agost , 2022

L’experiència i el caràcter innovador en els diferents processos que han posat en marxa altres emprenedors enriqueix i ajuda a conéixer les experiències i aprendre d’això per a no caure en els mateixos errors.

En aqueixa línia, Fundació Globalis llança aquest projecte innovador  per a emprenedors i empresaris que col·laboraran i mostraran la seua experiència per a interconnectar una xarxa que l’ajude a tindre noves oportunitats de negoci i col·laboració amb altres empreses o entitats.

Les sessions seran els dies 13 i 14 de setembre de 2022 de 8.30 a 10.30 hores a través de Zoom.

Es promourà la relació entre el nord i el sud i l’est i oest de la província amb empresaris i emprenedors que destaquen per la seua trajectòria, el seu carisma, el seu lideratge, la innovació dels seus projectes o el potencial de creixement de la seua empresa, i que a més, hagen realitzat canvis notables en el seu model de negoci derivats del ràpid desenvolupament d’Internet, o de l’evolució tecnològica social. Aquests empresaris col·laboraran els uns amb els altres i serviran d’exemple inspirador a altres emprenedors que estan ara llançant-se al món empresarial, o bé a empreses poc inclinades a realitzar canvis en la seua empresa per caminar ancorats a la tradició o al que sempre s’ha fet d’una determinada forma.

Globalis durà a terme un projecte integral de reunions que compondran xarrades motivadores i sessions de networking.

Pots inscriure’t també al X Foro Nacional d’Innovació: el Metaverso.

Et poden interesar...

Altres projectes

Jornades sobre Economia Sostenible

Aquest projecte està organitzat per Globalis amb el finançament de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana i la