Jornades sobre Economia Sostenible

FECHA: 4 octubre , 2022

Aquest projecte està organitzat per Globalis amb el finançament de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana i la col·laboració de l’Ajuntament de Vila-real i Social Nest Foundation.

Consta de dues jornades virtuals destinades a promoure l’economia sostenible en les quals es pretén educar, inspirar i generar cultura en sostenibilitat i impacte als emprenedors i empreses de Castelló.

Cadascuna de les jornades transcorrerà entre les 10h i les 13.30h.

HORAPONÈNCIADESCRIPCIÓPONENT
10.00-10.15Benvinguda Benvinguda institucional per part de la Fundació Globalis.Maria Bellmunt – Fundació Globalis
10.15-10.30Els Objectius de Desenvolupament SostenibleIntroducció als Objectius de Desenvolupament Sostenible, indicant el seu origen, reptes plantejats, l’enfocament de l’ONU respecte al paper de les innovació i l’emprenedoria i les oportunitats que representen.Maria Bellmunt – Fundació Globalis
10.30-11.15Models de negoci amb impacteDescripció de les empreses socials i altres conceptes relacionats amb l’emprenedoria, la innovació, l’economia social…i definició de models de negoci amb impacte.Nerea Alonso – Sepiia