Fundació Globalis donarà suport a un any més la realització de Destaca en Ruta que se celebrarà a l’Alcora al setembre

L’Ajuntament de Vila-real i la Càtedra d’Innovació Ceràmica Ciutat de Vila-real de la Universitat Jaume I han presentat en la fira Cevisama la nova edició Destaca en Ruta, que tornarà a comptar amb la Fundació Globalis en el seu comité organitzador, entre altres entitats.

La cita se celebrarà del 27 al 29 de setembre 2023 a l’Alcora amb el repte de col·laborar en la cerca de solucions a la crisi i desafiaments que afronta el sector com a motor econòmic de la província.

Aquesta nova edició de Destaca en Ruta s’ha presentat en l’estand que la Diputació de Castelló té en la fira ceràmica Cevisama a València i ha comptat amb la participació del regidor de Ciència, Innovació i Universitats de l’Ajuntament de Vila-real, Eduardo Pérez Arribas, l’alcalde de l’Alcora, Samuel Falomir, el diputat de Promoció Ceràmica, Ximo Huguet, el vicerector de Transferència, Innovació i Emprenedoria de l’UJI, David Cabedo, l’investigador de la Càtedra d’Innovació Ceràmica Robinson Cadena, el president d’ATC Juan José Montoro i la directora de Fundació Globalis Maria Bellmunt, com a membres del comité organitzador de la fira.

Segons es va anunciar en la presentació, la pròxima edició de Destaca en Ruta a l’Alcora buscarà solucions a les problemàtiques actuals del sector ceràmic sorgides a conseqüència de la pandèmia i de la guerra a Ucraïna, concretament versarà sobre l’adaptació de models laborals i de producció o sobre els costos de les matèries primeres.

La fira itinerant de transferència de coneixement, Destaca en Ruta, va nàixer l’any 2017 per a dinamitzar el territori a través de la innovació i abordar problemàtiques específiques dels diferents municipis. Després de passar amb bon acolliment per les localitats de Vinaròs, la Vall d’Uixó i Orpesa en 2023, la versió en ruta de Destaca arribarà a l’Alcora el mes de setembre.

Notícies i Actualitat

Altres notícies

Hola!

Bienvenid@ a la Fundación Globalis,
¿En qué podemos ayudarte?

× ¡Manda un Whatsapp!