Juan Vicente Bono assumeix la presidència d’ITC-AICE

Després d’haver-se celebrat el Consell Rector de l’Associació d’Investigació de les Indústries Ceràmiques (AICE) aquest 27 de gener de 2023, ITC-AICE comunica el relleu en la presidència del seu Consell Rector, l’òrgan que governa i regeix les activitats d’aquest institut.

El fins ara president, Joaquín Font de Mora i Gozalbo, ha manifestat la seua renúncia per motius personals, resultant elegit com a nou president pel Consell Rector d’AICE, Juan Vicente Bono Sales, president de l’Associació Nacional de Fabricants de Maquinària i Béns d’Equip per a la Indústria Ceràmica (ASEBEC).

Joaquín Font de Mora ha ostentat la presidència d’ITC-AICE des de desembre de 2019 fins a l’actualitat, amb un acompliment realment destacable i sent enormement apreciat per tots els membres del Consell Rector, així com per tot el personal que treballa en el centre. Els qui han tractat més amb ell destaquen la seua proximitat, amabilitat, simpatia i disposició a complir la seua comesa d’una manera excel·lent. Per això, des de l’Institut de Tecnologia Ceràmica (ITC-AICE) agraeixen sincera i afectuosament el seu lliurament i la seua labor en aquests anys, en els quals ha sigut president de l’Associació Nacional de Fabricants de Fregides, Esmalts i Colors Ceràmics (ANFFECC), fins fa poc temps, vicepresident de la Xarxa d’Instituts Tecnològics de la Comunitat Valenciana (REDIT), compaginat aquesta labor amb la gerència de l’empresa VIDRES, S. A.

Des d’ITC-AICE remarquen la gratitud cap a ell, la seua labor i la seua actitud recta i positiva, malgrat els temps tan complexos que estem afrontant en la indústria.

Per part seua, Juan Vicente Bono Sales accedeix a la presidència del Consell Rector d’AICE amb l’esperança d’escometre amb el mateix compromís i fiabilitat una tasca que significa una nova etapa, alguna cosa que sempre és reptador, encara a pesar i tenint la consciència del moment tan delicat que travessa el sector ceràmic en el seu conjunt. Juan Vicente Bono Sales és enginyer superior industrial i empresari (Integra Synergy Systems, S.L.), porta diversos mandats al capdavant de la presidència d’ASEBEC i també ostenta la presidència del Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de Castelló, entre altres càrrecs.

D’altra banda, canvia la representació de la Vicepresidència 1a (ASCER), sent ocupada per Miguel Nicolás Prior, de l’empresa OSET, CIA, S.L., que substitueix a Vicente Nomdedéu Sanchís, de l’empresa ONIX CERÀMICA, S.L., a qui el Consell ha agraït la seua dedicació en pro de l’AICE. També es produeixen canvis en la Vicepresidència 4a que recaurà sobre ANFFECC, en la persona de José Manrique Navarro, de l’empresa YOUNEXA.

Notícies i Actualitat

Altres notícies

Hola!

Bienvenid@ a la Fundación Globalis,
¿En qué podemos ayudarte?

× ¡Manda un Whatsapp!