Globalis organitza una jornada perquè les petites empreses de la província aprenguen a posicionar la seua marca

La Fundació Globalis organitza a través del seu Club Empresarial la conferència gratuïta “Marca personal per a diferenciar-te com a empresa” per a ajudar les empreses a posicionar la seua marca personal. Aquesta jornada, que compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vila-real i la Cambra de Comerç de Castelló, es realitzarà dimarts que ve, 24 de gener, a les 8.30 hores en el Viver d’Empreses que la Cambra de Comerç de Castelló té a Vila-real.
La xarrada taller serà impartida per Carolina San Miguel, consultora en marca personal d’emprenedors i polítics i coordinadora del Club Empresarial de Globalis. En la seua exposició parlarà sobre la importància de diferenciar-se, aportar valor i ser únic i innovador per a generar confiança i atracció en l’entorn actual de canvi i incertesa que viuen les empreses i persones empresàries. A més, també explicarà quines són les claus per a diferenciar-se dels competidors directes de cada marca.
En acabar la conferència, els assistents tindran l’oportunitat de presentar-se a la resta de participants i podran buscar sinergies i oportunitats de negoci comuns amb la resta de les persones i empreses que acudisquen a la jornada.
La inscripció a aquesta xarrada i posterior reunió és gratuïta i es pot fer enviant un correu electrònic a club@networkingcastellon.com o bé a través del WhatsApp de la web de Fundació Globalis.