El Patronat de Fundació Globalis aprova per unanimitat els comptes anuals de 2021

El Patronat de la Fundació Globalis s’ha reunit aquest dijous, 16 de juny, a les 12.30 hores en segona convocatòria i ha aprovat per unanimitat els comptes del 2021, al mateix temps que ha fet un balanç positiu de la memòria d’activitats anuals que es van realitzar durant el pas any.

Entre altres punts de l’ordre del dia, a més de la Memòria Econòmica, el Balanç i el Compte de Pèrdues i Guanys d’exercici econòmic 2021, s’ha fet un repàs dels diferents projectes i línies d’actuació que es van dur a terme l’any passat i un control dels quals s’estan duent a terme en 2022.

Els patrons han mostrat la seua satisfacció després que la Fundació Globalis haja sigut clau per a aconseguir que la localitat d’Orpesa entre a formar part de la Xarxa Innpulso, després d’obtindre la distinció com a Ciutat de la Ciència i la Innovació del Ministeri de Ciència i Innovació, a més de la seua contínua col·laboració amb aquesta xarxa a través de l’Ajuntament de Vila-real, a qui Globalis va ajudar a aconseguir-la en 2011 i les següents renovacions d’aquesta distinció.

A més, des de Globalis, com a únic punt de la Xarxa PI+d+i a la província, s’aposta per la prestació d’ajudes a empreses i emprenedors per a fer créixer el seu negoci. Cal destacar que, en el que portem d’any, Globalis també ha tramitat ajudes a empreses del sector metall, ceràmic, tecnològic, immobiliari, energia, farmàcia i tercer sector per un valor aproximat de 400.000€.

Aquest 2022, Fundació Globalis continua apostant per activitats que giren entorn de l’educació en valors d’emprenedoria i innovació i pel foment del talent i l’ocupabilitat dels joves de la regió. D’aquesta manera, s’han dut a terme diversos tallers Aula-Empresa en els centres educatius de primària de Vila-real i diferents jornades Talent i Ocupació en els instituts de la localitat, que ho han sol·licitat de manera gratuïta.

D’altra banda, en 2022, Globalis ha realitzat diversos seminaris en línia per a ensenyar tècniques per a conéixer què hi ha darrere de la motivació i l’estudi de la felicitat. Els tallers han estat dirigits especialment a empresaris, treballadors de petites i mitjanes empreses o als qui tenen personal al seu càrrec, en definitiva.

En el Patronat de Globalis, s’ha ratificat la necessitat de continuar apostant pels projectes més destacats, com el Fòrum Nacional d’Innovació o els Premis Globalis, als quals les empreses que destaquen per tindre algun component innovador ja poden presentar la seua candidatura en la web de Globalis.