Ajudes Turisme Comunitat Valenciana 2022

Convocatòria d’ajudes de Turisme Comunitat Valenciana per a  empreses turístiques, associacions, federacions o fundacions d’aquesta anualitat.

A qui van dirigides?

• Empreses, Associacions, Federacions o Fundacions que duguen a terme esdeveniments esportius o culturals d’impacte turístic en 2022
    Empreses i Associacions que duguen a terme esdeveniments musicals d’impacte turístic enguany.

Aquestes han d’estar inscrites en el Registre de Turisme CV, o estar adherides a programes propis de Turisme, com el d’impuls al producte turístic CreaTurisme, la marca gastroturística L’Exquisit Mediterrani, a la iniciativa Mediterranew Musix o al programa SICTED CV, que atorga el distintiu “Compromís amb la Qualitat Turística”.

Quins projectes són subvencionables per aquestes ajudes?

Qualsevol projecte associat a algun dels següents programes:

1. Programa d’impuls a la competitivitat de les empreses i el màrqueting de producte turístic de la Comunitat Valenciana
  2. Programa d’impuls a esdeveniments musicals, esportius i culturals d’impacte turístic

ENLLAÇ A LA CONVOCATÒRIA

Termini i forma de presentació de sol·licituds

El termini de presentació de sol·licituds s’iniciarà a les 10.00 hores del 10 de febrer de 2022 i finalitzarà a les 23.59.59 hores de l’1 de març de 2022.

Forma de presentació de sol·licituds

La presentació de la sol·licitud es realitzarà obligatòriament de manera electrònica.

L’accés a la tramitació telemàtica pot fer-se bé des de la Seu Electrònica de la Generalitat https://sede.gva.es, o bé directament a l’enllaç que apareix en el tràmit de la Guia PROP corresponent a cadascun dels programes d’ajudes que es recullen en l’ANNEX I de la corresponent resolució:

El sol·licitant trobarà les instruccions per a emplenar electrònicament la sol·licitud d’ajudes en el següent enllaç d’internet: http://www.turisme.gva.es/opencms/opencms/turisme/es/contents/subvencion/instrucciones_etramitacion.html

La presentació telemàtica requerirà que el sol·licitant dispose de signatura electrònica avançada, utilitzant qualsevol dels sistemes de signatura electrònica admesos en la Seu electrònica de la Generalitat.

Més informació PUNXANT ACÍ