El fundador de Fever i Reby, Pep Gómez, estarà en el Fòrum Nacional d’Innovació de Globalis

El jove emprenedor castellonenc, Pep Gómez, fundador de Fever i Reby, explicarà la seua trajectòria professional i el seu cas d’èxit en el món empresarial en el Fòrum Nacional d’Innovació que promou la Fundació Globalis.

En 2011, Pep Gómez va fundar Fever, una plataforma d’oci que connecta als usuaris amb gustos semblants que s’ha convertit en una de les més importants d’Espanya, valorada en més de 100 milions de dòlars i amb 30 milions d’usuaris al mes. Actualment, continua sent el major accionista de Fever i aposta per startups tant dins com fora del territori nacional.

Pep Gómez també forma part del consell assessor de la marca ASICS i, des de 2016, col·labora amb iniciatives relacionades amb l’emprenedoria a nivell europeu, com a cofundador de The Collider, una iniciativa de transferència de tecnologia que crea equips d’alt rendiment i els acompanya en el llançament al mercat dels seus startups,  amb la presidència de NUMA Growth o amb la gestió del fons d’inversió mVenturesBCN.

En 2018, Pep Gómez va fundar Reby, una empresa que dissenya, fabrica i distribueix vehicles elèctrics de dues rodes per al seu ús compartit que s’ha convertit en l’alternativa al cotxe més eficient en les grans ciutats espanyoles.

Pep Gómez revelarà els secrets de la seua carrera el 24 de setembre de 2020 a través de Teve4, Facebook, Youtube i Zoom de Fundació Globalis prèvia inscripció en el VIII Fòrum Nacional d’Innovació que enguany està dedicat a Ciutats i Pobles Intel·ligents.

En la seua huitena edició, el fòrum pretén mostrar una radiografia de les tendències de futur en ciutats i pobles intel·ligents amb l’objectiu de presentar diferents camins i alternatives perquè empreses, organitzacions i professionals siguen capaces d’avançar innovant i progressar emprenent, amb independència del sector d’activitat, la grandària de l’organització, la formació o l’experiència del professional.

La cita pretén donar continuïtat als fòrums dedicats a la innovació que anualment impulsa la Fundació Globalis amb la col·laboració de la Diputació de Castelló i l’Ajuntament de Vila-real. La inscripció gratuïta al Fòrum Nacional d’Innovació es pot realitzar a través de la web de Fundació Globalis www.fundacionglobalis.org.