Les empreses Construccions Rogelio Catalán i JeansTrack presenten el seu cas d’èxit en Interconnectats gràcies a Globalis

La segona jornada d’Interconnectats, organitzada per la Fundació Globalis en col·laboració amb l’Ajuntament de Vila-real i la Diputació de Castelló, servirà per a connectar i crear sinergies entre empreses de la costa i de l’interior, principalment aquelles situades en les àrees d’influència dels centres CEDES de la província de Castelló.

Qualsevol tipus d’empresa pot apuntar-se a aquest Networking que es realitzarà el dimarts, 15 de setembre, a partir de les 8.30am a través de la plataforma Zoom, i que comptarà amb la participació de Construccions Rogelio Catalán i JeansTrack que exposaran els seus casos d’èxit a les empreses i emprenedors assistents a la reunió.

Totes les empreses i empresaris que participen en la jornada tindran l’oportunitat de presentar-se davant la resta dels participants durant un minut. A més, també rebran la segona part de la formació sobre “Com usar internet en benefici de la teua empresa” i una invitació gratuïta a assistir al VIII Fòrum Nacional d’Innovació: Ciutats i Pobles Intel·ligents que organitza Fundació Globalis amb la col·laboració de la Diputació de Castelló i de l’Ajuntament de Vila-real i que comptarà amb Pep Gómez, fundador de Fever i Reby.

En aquesta segona sessió d’Interconnectats, participarà Laura Catalán, gerent de Construccions Rogelio Catalán, una empresa que porta des de 1987 dedicant-se a soleres de formigó, construcció de naus i manteniment industrial de plantes productives. També el director comercial i cap de producte de JeansTrack, David Monserrat, parlarà del seu model de negoci dedicat a la roba esportiva i denim com a estil de vida en el qual preval la passió per la naturalesa, la muntanya i la moda.

Tant aquesta jornada d’Interconnectats com el Fòrum Nacional d’Innovació són gratuïts, després de prèvia inscripció en la web www.fundacionglobalis.org, i estan destinades tant a empreses i emprenedors com a futurs professionals i ciutadans que vulguen conéixer més sobre noves oportunitats de negoci.

La Fundació Globalis aposta en aquest projecte per promoure i vertebrar la relació empresarial entre el nord i sud, est i oest de la província mitjançant la xarxa d’empresaris i emprenedors que sorgirà d’aquestes trobades que es repeteixen anualment.