Més d’una vintena d’empreses i emprenedors assisteixen a la primera jornada d’Interconnectats organitzada per Globalis

La primera jornada d’Interconnectats, organitzada per la Fundació Globalis en col·laboració amb l’Ajuntament de Vila-real i la Diputació de Castelló,  ha comptat amb més de vint empreses i emprenedors de la província que han compartit les seues experiències i han pogut fer Networking amb la resta dels assistents. Al llarg d’aquesta sessió, s’ha conegut més detalladament com dues empreses de l’interior de la província -La Belluga (Segorbe) i Aigua de Benassal (Benassal)- han aconseguit l’èxit empresarial.

José Luís Calpe, gerent de la Belluga ha explicat quines són les seues línies de negoci i com han diversificat la seua empresa per a aconseguir el  major èxit possible tant a través de productes derivats de l’oli com de guies de turisme i visites teatralitzades a diferents punts de Segorbe, al mateix temps que ha presentat la seua nova gamma de productes veggie. Per part seua, Rafael Boria, director comercial i de màrqueting d’Aigua de Benassal, ha detallat el seu compromís amb el territori -ja que tots els seus treballadors procedeixen de la localitat de Benassal- així com el seu pla de comunicació per a donar visibilitat a la marca a través de diferents formats o les accions de Responsabilitat Social Corporativa que realitzen.

Els assistents també s’han format sobre “Cóm usar internet en benefici de la teua empresa”, un taller on han conegut la importància de tindre presència en línia per a generar noves oportunitats de negoci.

La segona sessió gratuïta d’Interconnectats serà dimarts que ve 15 de setembre a partir de les 8.30am i comptarà amb la gerent de l’empresa Construccions Rogelio Catalán, Laura Catalán, com a empresa d’èxit però a més, els assistents coneixeran eines per a utilitzar la xarxa en benefici dels seus negocis. Les inscripcions a la jornada gratuïta ja es poden realitzar en https://zoom.us/meeting/register/tjmrce-rqd0je9bqr9op0gzmyx8djtrfqwtd.

L’objectiu d’Interconnectats és crear sinergies entre les empreses situades en la costa i les que estan a l’interior, principalment aquelles situades en les àrees d’influència dels centres CEDES de la província de Castelló. La guinda a aquestes jornades serà el VIII Fòrum Nacional d’Innovació: Ciutats i Pobles Intel·ligents el pròxim 24 de setembre i que serà retransmés a través de diferents plataformes online de Globalis – Youtube, Facebook i zoom prèvia inscripció- i de TEVE4.