Fundació Globalis acosta els estudiants de secundària al mercat laboral mitjançant xarrades formatives a Vila-real

La Fundació Globalis, en col·laboració amb l’Ajuntament de Vila-real, reprén les xarrades «Talent i Ocupació», una activitat taller dirigida als estudiants dels centres educatius de secundaria i formació professional, que estan molt prop d’incorporar-se al mercat laboral. Estan enfocades als joves que vulguen millorar les seues possibilitats d’ocupabilitat i d’accés al mercat laboral.

Al llarg de la jornada es treballen aspectes com ara la importància de conéixer el  talent per a desenvolupar-lo en un futur, la cooperació amb altres persones com a fórmula de treball enfront de la competició, o la importància de les xarxes socials dins i fora de la cerca d’ocupació, però també el camí d’emprendre de la mà del Voluntariat Sénior d’Assessorament Empresarial, Secot.

Aquesta activitat pretén crear sinergies entre les pimes i futurs professionals, ja que la Fundació Globalis tracta de cohesionar la teoria i la formació amb la pràctica i la realitat de cadascun dels sectors. Així, la formació consta de dues parts molt diferenciades, un cicle de tallers per a l’adquisició de les diferents habilitats en el procés d’evolució professional dels joves desocupats i la presentació d’empreses de la província.

En aquesta ocasió, els alumnes de 4t de l’ESO de Fundació Flors han conegut l’experiència de Le Cadó de la mà de Pepe Cidoncha i han rebut la visita de Josep Romero de Banco Mediolanum, que han contat la seua experiència i han oferit una sèrie de consells als joves de cara al seu futur laboral.

Notícies i Actualitat

Altres notícies

Hola!

Bienvenid@ a la Fundación Globalis,
¿En qué podemos ayudarte?

× ¡Manda un Whatsapp!