Manual d’emprenedoria a Vila-real

Emprendre suposa crear noves empreses i negocis i, per consegüent, la creació de nous llocs de treball per a la societat. Aquest procés dinamitza l’economia local i genera riqueses de les quals es beneficia tot el conjunt de la població. Per aquests motius, emprendre és sempre una gran opció en l’àmbit social.

Aquesta guia se centra sobretot en els autònoms que volen començar la seua idea de negoci des de zero. En moltes ocasions aquest és un procés que implica molts dubtes i incerteses i l’objectiu d’aquest document és aportar una mica d’ordre dins d’aquesta massa de requisits legals i burocràcia.

Et poden interesar...

No data was found

Altres projectes

La Teua Motivació, El Teu Èxit 2022