La Teua Motivació, El Teu Èxit 2021

"La Teua Motivació, El Teu Èxit" organitzat per Fundació Globalis amb la col·laboració de l'Ajuntament de Vila-real, és un projecte que es compon de 4 webinars impartits per les psicòlogues i coach, Elena Cucala i Montse Sans.

“La Teua Motivació, El Teu Èxit” organitzat per Fundació Globalis amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vila-real,  és un projecte que es compon de 4 webinars impartits per les psicòlogues i coach, Elena Cucala i Montse Sans.

Cadascun dels webinars tindrà una duració aproximada d’1 hora.

• Taller 1 – dijous 15 d’abril de 2021 a les 15.30h – “Feedback com a eina de desenvolupament i aprenentatge”:
  • Taller impartit per Montse Sans
  • Importància del feedback constructiu per al desenvolupament personal i professional
  • Conceptes fonamentals en els quals es recolza aquesta eina que contribueix a la construcció d’equips en els quals puguem desplegar el màxim potencial de les persones

• Taller 2 – dijous 22 d’abril de 2021 a les 15.30h –“Com i perquè es genera el distress”:
  • Taller impartit per Montse Sans
  • Viure sense estrés?
  • Concepte d’estrés
  • Com es converteix en una aliat o un enemic
  • Sinergies entre la química i l’emocional

• Taller 3 – dijous 29 d’abril de 2021 a les 15.30h – “Mindfulness. La pràctica de l’atenció plena per a gestionar l’estrés”:
  • Taller impartit per Elena Cucala
  • Per què ens compta tant viure en el present
  • Reducció de l’estrés basat en el mindfulness

• Taller 4 – dijous 6 de maig de 2021 a les 15.30h – “Optimisme en un entorn incert”:
  • Taller impartit per Elena Cucala
  • Optimisme no és “happyología”. Què diu la psicologia positiva?
  • Claus per a “eixir del forat”: actitud positiva i resiliència. Fent front a l’adversitat
  • Podem aprendre a ser més optimistes? Algunes claus

Otros proyectos

INTERCONECTADOS 2023