Globalis fomenta l’emprenedoria entre els estudiants de primària de Vila-real amb el programa Aula-Empresa

Aquesta formació fomenta la cultura de la innovació i l’emprenedoria en edats primerenques
La Fundació Globalis, en col·laboració amb l’Ajuntament de Vila-real, ha arrancat els tallers formatius del programa Aula-Empresa, que consisteixen en sessions pràctiques que tenen com a objectiu principal motivar el talent dels alumnes de primària. Amb aquestes sessions, Globalis els ajuda a descobrir les seues capacitats i fomenta l’emprenedoria entre els més joves de la ciutat de Vila-real.

Pels tallers d’Aula-Empresa passen cada any alumnes i alumnes de 5é i 6é de primària de la ciutat de Vila-real. En aquesta ocasió, la formació s’ha realitzat als estudiants del col·legi Escultor Ortells els qui han pogut aprofitar aquests tallers en 2 sessions diferents. Les jornades han comptat amb la presència de Xavi García, CEO de Robottions, i Josep Romero, supervisor en Banco Mediolanum, els qui els han explicat les seues experiències en el món empresarial des dels seus inicis fins ara des d’un punt de vista autèntic, real i pròxim.

El projecte Aula-Empresa de Globalis s’ofereix a tots els col·legis de la ciutat de Vila-real de manera gratuïta gràcies a un conveni amb l’Ajuntament, per la qual cosa els centres que desitgen aquesta formació es poden posar en contacte amb Globalis al correu electrònic fundacion@fundacionglobalis.org o als telèfons 964.054.522 o 656.535.400 en horari d’oficina per a sol·licitar que la fundació acudisca a fomentar l’esperit emprenedor entre el seu alumnat.

Notícies i Actualitat

Altres notícies

Hola!

Bienvenid@ a la Fundación Globalis,
¿En qué podemos ayudarte?

× ¡Manda un Whatsapp!