Un total de huit empreses es disputen els Premis Globalis 2022

La Fundació Globalis lliurament el divendres 18 de novembre els guardons de la novena edició dels Premis Globalis a través dels quals vol identificar, reconéixer, promoure i divulgar l’esforç dels emprenedors i empreses que estan al capdavant d’iniciatives empresarials innovadores en una gala que compta amb el suport de l’Ajuntament de Vila-real, Multiópticas, Dolores Cortés, Vidres, Esmalglass-Itaca i Élite Cementos.

Els Premis Globalis celebren la seua novena edició aquest divendres, dia 18 de novembre a les 12.30 hores en el Centre de Congressos, Fires i Trobades de Vila-real dins dels actes de Fira Destaca, guardonant a emprenedors i empreses que estan al capdavant d’iniciatives innovadores. Les empreses Ready2Park, Smart Coding Technologies, Tilúa, Il·lustra Consciència, Manantial Vilamico S.L.L., Airbiometrics Advanced Solutions S.L., Woztell Sanuker S.L. i Gregal Ecodesign es diputan els guardons dels Premis Globalis 2022.

Com en edicions anteriors, s’entregarà un primer premi valorat en 1.500€ i un accèssit de 500€ a persones empresàries o autònomes que hagen apostat per la innovació en producte o servei. També s’atorgarà un altre accèssit de 500€ a una jove empresa, és a dir, una empresa o empresari individual que haja arrancat la seua activitat econòmica amb posterioritat a l’1 de gener de 2015.

A més d’aquests premis, com cada any, l’Ajuntament de Vila-real decidirà atorgar entre els 8 finalistes el premi Vila-real Innpulso, com a reconeixement per a l’empresa que representarà a la ciutat en les diferents trobades organitzades en el marc de la Xarxa Nacional de Ciutats de la Ciència i la Innovació i la Xarxa Valenciana de la Innovació.

També s’entregarà el Premi Trajectòria que enguany recau sobre Real Export Coop. V. en reconeixement a la seua trajectòria en producció en el camp, manipulació i venda de cítrics per a consum en fresc.

Per a assistir al lliurament de guardons serà necessària inscripció prèvia a través de la web de Globalis, www.fundacionglobalis.org. L’acte també podrà seguir-se en directe a través de Facebook, LinkedIn i Youtube de Globalis.

Notícies i Actualitat

Altres notícies

Assesorament d´ajudes
PIDI | I+D+i