Estratègies per a revitalitzar el sector turístic. Reflexions i Conclusions

Aquest webinar té com a objectiu visibilitzar el punt en el qual es troba el sector turístic, quines són les seves perspectives de futur i què es pot fer per a reactivar-ho.

El consultor turístic, Alberto Calloso, que compta amb més de 25 anys d’experiència en l’assessorament a empreses i destinacions turístiques nacionals i internacionals, compartirà les seves reflexions sobre la base del sector turisme davant l’actual situació. El turisme en temps del COVID-19, reflexions per a la presa de decisió en la qual es revisarà l’escenari i les mesures que poder emprendre a fi de sobreviure a l’actual escenari.

En la segona part de la sessió, Ashocas, Associació hostalera de Castelló, parlarà sobre col·laboracions, acords i serveis en els quals han treballat i estan treballant per a ajudar al sector i conèixer els seus avanços. També participaran dues empreses de la província representatives del sector, Grup Intur i Grup El Vitet, que comptaran accions que han realitzat per a adaptar-se a la nova situació i que pot servir a manera de bones pràctiques a altres empreses del sector turístic.

Els ponents d’aquest webinar són:

Joaquín Guillén, Director de Comunicació en Ashocas
Iker Llano, Director General Gimeno Turismo i Oci
Jose Romero, Responsable de Grup El Vitet

Assistència gratuïta al webinar prèvia inscripció en https://ceeicastellon.emprenemjunts.es/?op=14&n=17706