El Ayuntamiento de Benicàssim lanza la segunda edición #benicàssimactiva

QUÈ ÉS #benicàssimactiva?

Un programa que l’Ajuntament de Benicàssim i Coworking Dinamic ofereixen als emprenedors que necessiten assessorament i formació per a emprendre en la seua idea de negoci.

En aquesta edició compta amb la col·laboració de Fundació Globalis, Diputació de Castelló, Espaitec, Secot i CEEI Castelló.

COM FUNCIONA #benicàssimactiva?

Un equip de mentors especialitzats impartirà tallers, formacions i sessions individualitzades com a premi als sis millors projectes. L’objectiu és generar eines que possibiliten que la teua idea de negoci deixe de ser un somni i passe a ser una realitat.

ON INCRIBIRSE PER A PARTICIPAR EN #benicàssimactiva?

A través de la web www.benicassimactiva.com o aquest enllaç  INSCRIPCIÓ BENICASSIM ACTIVA

Sí aquestes interessat a executar la teua idea de negoci i vols posar-la en marxa:

Aprofita aquesta oportunitat!!!

+INFO telefonant al 673 306 011 (Coworking Dinamic Benicàssim)