Globalis signa un acord de col·laboració amb AIMPLAS

Fundació Globalis ha signat un conveni de col·laboració amb l’Institut Tecnològic del Plàstic (AIMPLAS) per a desenvolupar activitats d’I+D+i que permeten impulsar la competitivitat de les empreses dels diferents sectors, ajudant-les en la millora del seu nivell tecnològic i de la qualitat dels seus productes.

Tant Globalis com AIMPLAS es comprometen en aquest conveni de col·laboració a treballar per a generar sinergies i mantindre un nivell de cooperació que els beneficie perquè es puga aconseguir l’objectiu d’aquest acord que té com a finalitat generar projectes comuns d’investigació, desenvolupament i transferència de tecnologia.

AIMPLAS és un Centre Tecnològic amb 30 anys d’experiència en el sector del plàstic, aporta valor a les empreses perquè siguen capaces de crear riquesa i així generar ocupació, però també contribueix a resoldre els reptes que es planteja la societat en relació amb els plàstics, per a millorar la qualitat de vida de les persones i assegurar la sostenibilitat mediambiental a través de la I+D+i.

Fundació Globalis, que enguany celebra el desé aniversari de la seua constitució, és una entitat nacional de promoció de la innovació i l’emprenedoria, la millora d’ocupació i la qualitat de vida i la salut des d’un punt de vista innovador. Aquest acord amb Aimplas se suma als que Globalis ha tancat aquest any 2021 amb Districte digital i enerTIC i s’ha sumat al Pacte per la Ciència i la Innovació promogut pel Ministeri.  Globalis forma part del Think tank d’AVAESEN, el clúster pioner de les tecnologies netes a la Comunitat Valenciana, i és l’únic punt PI+D+i del CDTI a la província de Castelló, a més de participar en la comissió de digitalització de l’Associació Nacional de Fundacions.

Notícies i Actualitat

Altres notícies

Assesorament d´ajudes
PIDI | I+D+i