Comencen els treballs per a la creació del primer pas de vianants en 3D de Vila-real

[:es]Este proyecto surge, de la mano de la Fundación Globalis, para convertir Vila-real en un auténtico Living-Lab. La empresa encargada de realizar estos pasos de cebra es una empresa local que ha hecho las pruebas pertinentes y utiliza una pintura especial que es antideslizante y garantiza la seguridad de los vehículos de dos ruedas.

El primer paso en tres dimensiones está ubicado delante del Estadio de la Cerámica y en breve se espera que llegue a otros puntos de la ciudad para dar respuesta a las peticiones de los vecinos que han trasladado la necesidad de reducir la velocidad de circulación en algunas zonas.

Este diseño hace el efecto visual de que el paso está elevado y cumple un doble objetivo, por una parte, llama la atención del conductor y le obliga a bajar la velocidad antes de llegar y, por otra parte, lo hace atractivo para que los peatones quieran cruzar por encima de él.[:ca]Aquest projecte sorgix, de la mà de la Fundació Globalis, per a convertir Vila-real en un autèntic Living-Lab. L’empresa encarregada de realizar aquestos passos de zebra és una empresa local que ha fet les proves pertinents i que utilitza una pintura especial que és antilliscant i garantix la seguretat dels vehicles a dues rodes.

El primer pas en tres dimensions està ubicat davant l’Estadi de la Ceràmica i en breus s’espera que arribe a altres punts de la ciutat per tal de donar resposta a les peticions dels veïns, que han traslladat la necessitat de reduir la velocitat de circulacó en algunes zones.

Aquest disseny fa l’efecte visual que el pas està elevat i complix un doble objectiy, per una part, crida l’atenció del conductor i li obliga a baixar la velocitat abans d’arribar i, per altra part, ho fa atractiu perquè els vianants vullguen crear per damunt.[:]