Ja està en marxa Destaca2016, fira de transferència de coneixement científic i tecnològic.

[:es]

Fundación Globalis formará parte del Comité Organizador de Feria Destaca 2016, impulsada por el Ayuntamiento de Vila-real y la Universitat Jaume I a través de la Cátedra de Innovación Cerámica Ciutat de Vila-real.

La Feria Destaca 2016 es un evento bianual que tiene el objetivo de impulsar el encuentro entre investigadores, técnicos y empresarios y así potenciar las relaciones entre los centros investigadores y las empresas. Este año tendrá lugar los días 21 y 25 de Noviembre en el Centre de Congressos, Fires i Trobades de Vila-real.

Se trata de una feria impulsada por el Ayuntamiento de Vila-real y la Universitat Jaume I a través de la Cátedra de Innovación Cerámica Ciutat de Vila-real que busca fomentar la cultura científica y la innovación tecnológica en el tejido industrial, creando una red de transferencia científica y empresarial entre los participantes.

El pasado 31 de mayo tuvo lugar en la BUC (Biblioteca Universitaria del Coneixement) la primera reunión del Comité Organizador, formado por diferentes entidades regionales vinculadas al mundo de la innovación, la tecnología, la investigación y el ámbito empresarial: Ayuntamiento de Vila-real, Cátedra de Innovación Cerámica, FUE (Fundación Universitat Empresa), ITC (Instituto Tecnología Cerámica), ESCAL (Escola Superior de Ceràmica de l´Alcora), Fundación Globalis, CEEI Castellón (Centro Europeo de Empresas Innovadoras de Castellón), ATC (Asociación Española de Técnicos Cerámicos), además de diferentes grupos de investigación de la Universitat Jaume I. En la reunión, se trataron cuestiones relacionadas con la organización del evento y las empresas y las colaboraciones que formarán parte de esta segunda edición del Destaca.

Juan Carda, el director de la Cátedra d’Innovació Cerámica Ciutat de Vila-Real y catedrático de Química Orgánica de la UJI ha declarado que en los próximos días se creará un Comité de Honor para dar cabida a “las personalidades o entidades de renombre que ven en la Feria Destaca un camino hacia el futuro y que han resultado o resultan embajadores de este ambicioso proyecto”.

Para más información: http://feriadestaca.es/

[:ca]

Fundació Globalis formarà part del Comitè Organitzador de Fira Destaca 2016, impulsada per l’Ajuntament de Vila – real i la Universitat Jaume I a través de la Càtedra d’Innovació Ceràmica Ciutat de Vila – real.

La Fira Destaca 2016 és un esdeveniment bianual que té l’objectiu d’impulsar la trobada entre investigadors, tècnics i empresaris i així potenciar les relacions entre els centres investigadors i les empreses. Aquest any tindrà lloc els dies 21 i 25 de novembre al Centre de Congressos, Fires i Trobades de Vila – real.

Es tracta d’una fira impulsada per l’Ajuntament de Vila – real i la Universitat Jaume I a través de la Càtedra d’Innovació Ceràmica Ciutat de Vila – real que busca fomentar la cultura científica i la innovació tecnològica en el teixit industrial, creant una xarxa de transferència científica i empresarial entre els participants.

El passat 31 de maig va tenir lloc a la BUC ( Biblioteca Universitària del Coneixement ) la primera reunió del Comitè Organitzador, format per diferents entitats regionals vinculades al món de la innovació, la tecnologia, la investigació i l’àmbit empresarial: Ajuntament de Vila – real, Càtedra d’Innovació Ceràmica, FUE ( Fundació Universitat Empresa ), ITC ( Institut Tecnologia Ceràmica ), ESCAL ( Escola Superior de Ceràmica de l’Alcora ) , Fundació Globalis , CEEI Castelló ( Centre Europeu d’Empreses Innovadores de Castelló ), ATC ( Associació espanyola de Tècnics Ceràmics ), a més de diferents grups de recerca de la Universitat Jaume I. En la reunió, es van tractar qüestions relacionades amb l’organització de l’esdeveniment i les empreses i les col·laboracions que formaran part d’aquesta segona edició del Destaca.

Joan Carda, el director de la Càtedra d’Innovació Ceràmica Ciutat de Vila – Real i catedràtic de Química Orgànica de l’UJI ha declarat que en els pròxims dies es crearà un Comitè d’Honor per donar cabuda a ” les personalitats o entitats de renom que veuen a la Fira Destaca un camí cap al futur i que han resultat o resulten ambaixadors d’aquest ambiciós projecte.

Per a més informació: http://feriadestaca.es/

[:]