El Real present a la Fira de Santa Caterina

[:es]Durante toda la jornada, los visitantes de la tradicional Feria de Santa Catalina tuvieron la oportunidad de conocer el Real e informarse de sus múltiples ventajas.

El pasado domingo la Fundación Globalis estuvo presente en la Feria de Santa Catalina, instalada como cada año el último domingo de noviembre por las calles del centro de la ciudad, dando a conocer a la ciudadanía el Real, la moneda social de Vila-real. Durante toda la jornada los ciudadanos pudieron informarse de primera mano sobre los beneficios del Real y su funcionamiento, conocer todos los comercios que ya forman parte de la moneda social así como solicitar su propia tarjeta del Real.

El Real es la moneda social de Vila-real que pretende fomentar la cultura colaborativa, apoyar las iniciativas sociales y promover la economía local.

Para más información sobre el Real visite www.monedasocialreal.org

12291760_900456230043343_8804757396674874337_o

[:ca]Durant tota la jornada, els visitants de la tradicional Fira de Santa Caterina van tenir l’oportunitat de conèixer el Real i informar-se de les seves múltiples avantatges.

Diumenge passat la Fundació Globalis va ser present a la Fira de Santa Caterina, instal·lada com cada any l’últim diumenge de novembre pels carrers del centre de la ciutat, donant a conèixer a la ciutadania el Reial, la moneda social de Vila-real. Durant tota la jornada els ciutadans van poder informar-se de primera mà sobre els beneficis del Real i el seu funcionament, conèixer tots els comerços que ja formen part de la moneda social així com sol·licitar la seva pròpia targeta del Real.

El Real és la moneda social de Vila-real que pretén fomentar la cultura col·laborativa, donar suport a les iniciatives socials i promoure l’economia local.

Per a més informació sobre el Reial visiti www.monedasocialreal.org

12291760_900456230043343_8804757396674874337_o[:]