Interconectados

L'experiència i el caràcter innovador en els diferents processos que han posat en marxa altres emprenedors enriqueix i ajuda a conéixer les experiències i aprendre d'això per a no caure en els mateixos errors. La col·laboració entre empreses és fonamental per a promoure l'interior de la província i fer-lo més ric econòmicament, una circumstància que evita el despoblament de la província de Castelló.

En aqueixa línia, Fundació *Globalis llança aquest projecte innovador  per a emprenedors i empresaris que col·laboraran i mostraran la seua experiència per a fer més visible a l'empresariat de l'interior i interconnectar una xarxa que l'ajude a tindre noves oportunitats de negoci i col·laboració amb altres empreses o entitats.

Es promourà a través dels centres CEDES de la Diputació, la relació entre la costa i l'interior dels empresaris i emprenedors que destaquen per la seua trajectòria, el seu carisma, el seu lideratge, la innovació dels seus projectes o el potencial de creixement de la seua empresa, i que a més, hagen realitzat canvis notables en el seu model de negoci derivats del ràpid desenvolupament d'Internet, o de l'evolució tecnològica social. Aquests empresaris col·laboraran els uns amb els altres i serviran d'exemple inspirador a altres emprenedors que estan ara llançant-se al món empresarial, o bé a empreses poc inclinades a realitzar canvis en la seua empresa per caminar ancorats a la tradició o al que sempre s'ha fet d'una determinada forma.

Globalis durà a terme un projecte integral de reunions que compondran xarrades motivadores i sessions de networking reals als Centres CEDES de la província per a emprenedors/empresaris de les localitats on es realitze o la seua àrea d'influència com a exemple d'innovació empresarial, col·laboració i orientació a l'èxit mitjançant l'adaptació del seu negoci a l'entorn canviant del segle XXI.

INSCRIU-TE A LA JORNADA D'ALCORA DEL 17 DE SETEMBRE ACÍ

Cap comentari encara.