FECHA:

L'”IX Fòrum Nacional d’Innovació: Oportunitats en el sector Aeroespacial i Aeronàutic” pretén donar continuïtat als fòrums dedicats a la innovació que Globalis impulsa anualment amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vila-real i la Diputació de Castelló.

VEURE EN YOUTUBE

VEURE EN FACEBOOK

VEURE EN LINKEDIN

Per a aquest any 2021, Globalis llança una nova edició d’aquesta trobada soci-empresarial aquesta vegada centrat en el sector aeroespacial i aeronàutic, amb l’objectiu de difondre la cultura de la innovació, fomentar l’emprenedoria i millorar l’ocupabilitat a través d’activitats que fomenten la creació, difusió i transferència del coneixement de les universitats i instituts tecnològics.

Programa

10.00 hores: INAUGURACIÓ per part del diputat de Promoció econòmica, Pau Ferrando, l’alcalde de Vila-real, José Benlloch, Blanca Marín, directora de l’Aeroport de Castelló, i Arcadi España, president de l’Aeroport de Castelló i conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat.

10.15 hores: MESA DE DIÀLEG amb Rocío Ruiz, d’AIMPLAS, i amb Raúl García Esparza, del departament de Grans Instal·lacions i Programes Duals Direcció d’Espai, Grans Instal·lacions i Programes Duals de CDTI, i un cas d’èxit d’aquestes ajudes reflectit en l’empresa valenciana Das Photonics, amb Miguel Ángel Piqueras.

11.00 hores: CONFERÈNCIA de Raúl Verdú, COO i cofundador de l’empresa aeroespacial PLD Space

11.45 hores: TAULA REDONA amb David Rodríguez, CTO en ABIONICA, Santiago Roses, Co-CEO i cofundador de Brok-air Aviation Group, Miguel Ángel Molina, Director Comercial i Estratègia de GMV, Francho García, cofundador i CEO d’Arkadia Space,  Francisco Martínez, Cap del servei tècnic de la Subdirecció General de Planificació, Tecnologia i Innovació de la Direcció General d’Armament i Material del Ministeri de Defensa, i el coronel Luís Villar, recentment destinat a aquesta direcció general del Ministeri de Defensa. Modera: Maria Bellmunt, directora de Fundació Globalis

13.15 hores: CLAUSURA per part del president de Fundació Globalis, Juan Vicente Bono

VEURE EN YOUTUBE