V Fòrum Empresarial Espanya – EE. UU.

Esdeveniment anual creat per la Spain-U.S. Chamber of Commerce.

La Spain-U.S. Chamber of Commerce i AECTA han organitzat el Fòrum Empresarial Espanya-EE. UU, que se celebra a València. Aquest esdeveniment anual creat per la Spain-U.S. Chamber of Commerce reuneix empresaris, experts i líders polítics d'Espanya i dels Estats Units per intercanviar coneixements i explorar sinergies i oportunitats de negoci. La Fundació Globalis col·labora en l'esdeveniment.

Les edicions anteriors van tenir lloc a Washington (2010), Madrid (2011) i Barcelona (2012 i 2013). En aquesta edició s'han organitzat dues trobades el primer el 28 d'abril a Madrid l'organitzen la Spain-US Chamber of Commerce i el Cercle d'Empresaris de Madrid i el 29 d'abril segona trobada que tindrà lloc a València.

S'espera que en aquesta V edició assisteixin 150 empreses a Madrid i 200 a València amb les següents característiques: Empreses espanyoles que tenen negocis als Estats Units o estan interessades en fer-ho. La majoria d'aquestes empreses ja estan fent negocis a Europa o Amèrica del Sud i empreses nord-americanes interessades en el mercat espanyol. El programa de tots dos esdeveniments proporcionarà una anàlisi de la inversió espanyola als Estats Units, així com una presentació sobre les oportunitats d'inversió i comerç en aquest país.

42783_foto-298x300

L'esdeveniment tindrà lloc el 29 d'abril i el lloc serà a la SALA AUSIAS MARCH de la FUNDACIÓ BANCAIXA. Plaça de Tetuan, núm 23. València.

En la següent web: www.foroempresarialusaespanya2015 i en Euroforum, es pot obtenir informació sobre el programa, la forma d'inscripció i la forma de pagament.

Els comentaris són tancats.