La Fundació Globalis porta a Vila-real una de les conferències que més va impactar al DES19 Madrid, la major trobada professional sobre la transformació digital a Europa

[:es]El emprendedor y fundador de Pinchaaqui.es, Víctor Rodríguez, dará una conferencia interactiva bajo el título «Omnichannel, borrando las fronteras entre el on y el off». El CEO de esta empresa ubicada en Vila-real, explicará cómo es posible ofrecer una experiencia omnicanal a los clientes integrando la tecnológica en el punto de venta, teniendo en cuenta que vivimos «en un mundo cada vez más conectado, donde los consumidores interactúan con las marcas a través de diferentes canales y dispositivos, a cualquier hora y en cualquier lugar».

Víctor Rodríguez es experto en marketing digital, comenzó en 2006 de la mano de idealista.com su andadura profesional y en 2010 empezó el proyecto de Pinchaaqui.es en la localidad de Vila-real. Además, es profesor asociado en ESIC Business & Marketing School desde 2015. Según Rodríguez «uno de los retos del sector del marketing intelligence pasa por comprender qué funciona y cómo llegar al cliente en cada punto de contacto y comunicarse con él de forma efectiva, sin ser intrusivos”.

Rodríguez realizará esta ponencia el 26 de septiembre de 2019 en el Teatro Els XIII en el VII Foro Nacional de Innovación que este año está dedicado al Big Data y a la inteligencia artificial.

La cita pretende dar continuidad a los foros dedicados a la innovación que anualmente impulsa la Fundación Globalis con la colaboración de diferentes entidades como la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació Generalitat Valenciana, la Diputació de Castelló y el Ayuntamiento de Vila-real.

Este año, el foro pretende mostrar una radiografía de las tendencias de futuro con el objetivo de presentar distintos caminos y alternativas para que empresas, organizaciones y profesionales sean capaces de avanzar innovando y progresar emprendiendo, con independencia del sector de actividad, el tamaño de la organización, la formación o la experiencia del profesional. La entrada al Foro Nacional de Innovación será libre hasta completar aforo, previa inscripción AQUÍ.[:ca]L’emprenedor i fundador de Pinchaaqui.es, Víctor Rodríguez, farà una conferència interactiva amb el títol «Omnichannel, esborrem les fronteres entre l’on i l’off». El CEO d’aquesta empresa situada a Vila-real, explicarà com és possible oferir als clients una experiència omnicanal mitjançant la integració de la tecnologia en el punt de venda, hem de tenir en compte que vivim «en un món cada vegada més connectat, en el qual els consumidors interactuen amb les marques a través de diferents canals i dispositius, en qualsevol moment i en qualsevol lloc».

Víctor Rodríguez és expert en màrqueting digital, va començar aquesta etapa de la mà d’idealista.com i el 2010 va començar el projecte Pinchaaqui.es a la localitat de Vila-real. A més, és professor associat a l’ESIC Business & Marketing School des de l’any 2015. Segons Rodríguez «un dels reptes del sector del màrqueting intel·ligent és entendre què funciona i com arribar al client en cada punt de contacte o com comunicar-se amb ell de forma efectiva i sense ser intrusius».

Rodríguez oferirà aquesta ponència el 26 de setembre de 2019 al Teatre Els XIII en el VII Fòrum Nacional d’Innovació que enguany està dedicat al Big Data i a la intel·ligència artificial.

La cita pretén donar continuïtat als fòrums dedicats a la innovació que la Fundació Globalis impulsa anualment amb la col·laboració de diferents entitats com la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació Generalitat Valenciana, la Diputació de Castelló i l’Ajuntament de Vila-real.

Aquest any, el fòrum pretén mostrar una radiografia de les tendències de futur amb l’objectiu de presentar diversos camins i alternatives perquè empreses, organitzacions i professional siguen capaços d’avançar innovant i progressar emprenent, independentment del sector d’activitat, de la mida de l’organització, la formació o l’experiència professional. L’entrada al Fòrum Nacional d’Innovació serà lliure fins a completar l’aforament, la inscripció prèvia AÇÍ.[:]