Globalis desinfecta les seues instal·lacions amb ozó

Una de les empreses que forma part del patronat de Fundació Globalis, Multiservicios Vila-real, ha desinfectat les oficines de  l’entitat per a preparar-les per a la volta a la normalitat després de prendre totes les precaucions.

L’empresa Multiservicios Vila-real ha desenvolupat un procediment certificat i amb garantia controlada enfront del Covid-19 avalat per l’Institut Tecnològic Espanyol de Neteja, a través d’un procés que combina l’esterilització de les zones de major contacte amb aigua ionitzada i l’esterilització aeròbica mitjançant la concentració d’ozó. En aplicar aquest tractament en les oficines, ITEL ha emés un certificat a nom de Fundació Globalis indicant que garanteix que s’han complit els requisits de neteja i desinfecció del COVID-19. Aquest certificat indica l’empresa on s’ha realitzat el tractament i la data,  donant seguretat i tranquil·litat a tot el personal de l’empresa i als seus clients.

L’ozó aplicat en les oficines de Globalis oxida les partícules que emboliquen les estructura dels virus, per la qual cosa el virus no pot ancorar-se a cap hoste i, en trobar-se desprotegit i sense poder reproduir-se, mor.

En la neteja a Globalis, s’ha reforçat el tractament mitjançant aigua ionitzada en les superfícies de contacte amb major trànsit com a interruptors, poms, botons, telèfons, etc. L’aigua ionitzada és bactericida, virucida i fungicida amb un poder romanent superior a les 48 hores amb l’avantatge que no deixa biofilm.