Fundació Conexus cerca a deu joves líders de la Comunitat Valenciana

La Fundació Conexus Madrid-Comunitat Valenciana organitza, per segon any, juntament amb la Fundació Pau VI, el Programa de Lideratge per a Joves de la Comunitat Valenciana que tindrà lloc a Madrid durant la segona quinzena d’octubre.

L’objectiu és seleccionar a 10 líders emergents en tota mena de sectors; econòmic, polític, ciències, iniciativa social, arts i/o mitjans de comunicació, amb edats compreses entre els 25 i els 35 anys, i becar-los.

El curs, amb un clar enfocament social i humanista, serà eminentment pràctic i es desenvoluparà durant el mes de juny a Madrid. La finalitat és dotar a aquests joves formació i eines sobre temes d’ordre econòmic, empresarial, innovador i social, i mostrar-los, des d’una visió àmplia, la qual cosa és i significa ser líder en els nostres dies.

El programa està compost per sessions formatives sobre diferents aspectes i branques del saber, que seran impartides per professionals de prestigiós prestigi. A més, es duran a terme visites a empreses i institucions públiques i privades, la qual cosa els permetrà conéixer en primera persona la seua metodologia de treball i aprendre de la seua experiència.

El contingut de les beques cobreix les despeses del viatge, l’assegurança d’accidents, l’allotjament, les despeses de manutenció i les despeses acadèmiques. Quant als candidats, han de tindre entre 25 i 35 anys, comptar amb una titulació superior, una experiència laboral que puguen acreditar d’almenys dos anys i un clar interés i projecció en matèria de lideratge, emprenedoria i vocació social i humanista. El termini de presentació de sol·licituds finalitza l’1 de juny de 2021.

Podeu obtindre més informació en la web de la Fundació Conexus i la Fundació Pablo VI, on trobareu el document amb les bases de la convocatòria i el formulari per a formalitzar la sol·licitud.

× ¡Manda un Whatsapp! Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday