Globalis presenta els seus projectes en el Club de Networking de Castelló

Club de Networking Castellón

[:es]Los miembros del Networking Globalis, en el que colabora el Ayuntamiento de Vila-real y la Cámara de Comercio de Castellón, han conocido de forma más detallada las acciones y actividades que esta entidad nacional realiza anualmente. La directora de la Fundación Globalis, Maria Bellmunt, explicó proyectos como ‘Talento y Empleo’, ‘Aula Empresa’, los Premis Globalis o el Foro Nacional de Innovación, que se realizará por séptimo año consecutivo el próximo 26 de septiembre y versará sobre Big Data.[:ca]Els membres del Networking Globalis, en el qual col·labora l’Ajuntament de Vila-real i la Cambra de Comerç de Castelló, han conegut de forma més detallada les accions i activitats que aquesta entitat nacional realitza anualment. La directora de la Fundació Globalis, Maria Bellmunt, va explicar projectes com a ‘Talent i Ocupació’, ‘Aula Empresa’, els Premis Globalis o el Fòrum Nacional d’Innovació, que es realitzarà per seté any consecutiu el pròxim 26 de setembre i versarà sobre Big Data.[:]

× ¡Manda un Whatsapp! Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday