Globalis realitza la segona sessió de motivació en la cerca d’ocupació

[:es]Fundació Globalis amb el suport de l’Ajuntament de Vila.real ha realitzat en el saló d’actes de serveis socials de Vila-real, la segona sessió de “La teva motivació, el teu èxit!” impartit per la psicòloga i orientadora laboral, Anna Ramos.

Prop de 20 assistents aturats, treballadors i estudiants han conegut la importància de l’actitud en la cerca d’ocupació mitjançant el domini i reforç de les fortaleses pròpies. Aquestes sessions tenen com a objectiu mostrar la manera de gestionar les emocions i facilitar els recursos per afrontar situacions que deriven a la desocupació.

La Fundació Globalis promou mètodes innovadors que complementin i enriqueixin la cerca d’ocupació tradicional, per aconseguir l’apoderament dels aturats de la ciutat i augmentar així, les seves opcions laborals mitjançant la autoeficiencia i la motivació personal.

[:ca]

[:]