L’Ajuntament de Vila-real presenta els nous passos de zebra 3D per a la ciutat de la mà de Globalis

[:es]El proyecto de convertir a Vila-real en un auténtico Living-Lab sigue avanzando con nuevos experimentos para mejorar la calidad de vida de los vecinos y el estado de la ciudad. La concejala de Innovación, Mónica Mañas, ha presentado, junto a Fundación Globalis, los pasos de peatones en tres dimensiones, una nueva iniciativa que, tras su experimentación, se aplicará en varios puntos de la ciudad.

En este caso, una empresa local asociada a Globalis ha puesto en práctica una prueba piloto en el exterior del Centre de Congressos, Fires i Trobades que en breve se trasladará a varios puntos de la ciudad.

La pintura es antideslizante, de modo que aunque llueva garantiza la seguridad de quienes conducen un vehículo a dos ruedas. La concejala explica que esperan que “los primeros pasos en 3D de la ciudad tengan una buena acogida”. A través de Globalis este proyecto innovador podría llegar también a otros municipios de la localidad.

Esta iniciativa se suma a otras pruebas piloto ya realizadas dentro del proyecto Living-Lab, como la reciente experimentación con un innovador sistema contra los orines de animales en fachadas y espacios públicos, que se aplicó en el Auditorio Municipal y en postes de la zona, o la pintura especial para la eliminación de grafitis.[:ca]El projecte de convertir a Vila-real en un autèntic Living-*Lab segueix avançant amb nous experiments per millorar la qualitat de vida dels veïns i l’estat de la ciutat. La regidora d’Innovació, Mónica Aragoneses, ha presentat, al costat de Fundació Globalis, els passos de vianants en tres dimensions, una nova iniciativa que, després de la seva experimentació, s’aplicarà en diversos punts de la ciutat.

En aquest cas, una empresa local associada a Globalis ha posat en pràctica una prova pilot en l’exterior del Centri de Congressos, Fires i Trobades que en breu es traslladarà a diversos punts de la ciutat.

La pintura és antilliscant, de manera que encara que plogui garanteix la seguretat dels qui condueixen un vehicle a dues rodes. La regidora explica que esperen que “els primers passos en 3D de la ciutat tinguin un bon acolliment”. A través de Globalis aquest projecte innovador podria arribar també a altres municipis de la localitat.

Aquesta iniciativa se sumeixi a altres proves pilot ja realitzades dins del projecte Living-*Lab, com la recent experimentació amb un innovador sistema contra els orins d’animals en façanes i espais públics, que es va aplicar a l’Auditori Municipal i en pals de la zona, o la pintura especial per a l’eliminació de grafits.[:]