Millora, emprendedurisme i cultura de l’esforç, claus del IV Fòrum d’Innovació organitzat per Fundació Globalis

[:es]El evento contó con la ponencia de Anxo Pérez, la entrega de los “Premis Globalis” y el reconocimiento a la trayectoria de Dolores Cortés

Esta tarde-noche se ha celebrado en el Auditori Municipal de Vila-real el IV Foro de la Innovación organizado por Fundación Globalis, con el apoyo del Ayuntamiento de Vila-real, y que se celebrará en el Auditorio Municipal de Vila-real, con el objetivo fundamental de difundir la cultura de la innovación y el apoyo al emprendimiento innovador de la región.

En el marco de este foro, se han otorgados los “Premis Globalis”, con los que se quiere identificar, reconocer, promover y divulgar el esfuerzo de los emprendedores que están al frente de estas jóvenes iniciativas empresariales. Estos premios pretenden valorar y recompensar sus esfuerzos y capacidades para llevarlos adelante, mostrando ejemplos que animen iniciativas parecidas. Las jóvenes empresas reconocidas, en las diferentes categorías, en la edición 2016 han sido Emotional Apps, Digits y Visually.

Además, también se otorgó el “Premio Trayectoria” a Dolores Cortés, por su crecimiento en los últimos años y por llevar la marca Vila-real no solo por todo el territorio nacional, sino por todo el mundo. La creadora de la firma afirmó que “xxxxxx”.

Un ponente de excepción

Además, del reconocimiento a las empresas, tanto jóvenes como ya consolidadas, en el IV Foro de la Innovación hubo espacio para la ponencia del multidisciplinar Anxo Pérez, escritor del libro “Los 88 Peldaños del Éxito”, prologado por Pablo Motos. En su ponencia “La Inteligencia del Éxito”, Anxo Pérez dio las claves a los asistentes para triunfar, tanto a nivel personal como profesional. No dejó indiferente a nadie y dio diferentes consejos  vitales.

El acto, al que asistieron más de 250 personas, se cerró con un networking, con el objetivo de ayudar a los asistentes a mejorar su red de contactos y buscar sinergias entre ellos.

Esta actividad se encuentra dentro del marco de actividades de Focus Pyme y Emprendimiento, y cuenta con el apoyo y la financiación de la Generalitat Valenciana.

[:ca]L’esdeveniment va comptar amb la ponència d’Anxo Pérez, l’entrega dels “Premis Globalis” i el reconeixement a la trajectòria de Dolores Cortés

Esta vesprada-nit s’ha celebrat en l’Auditori Municipal de Vila-real el IV Fòrum de la Innovació organitzat per Fundació Globalis, amb el suport de l’Ajuntament de Vila-real, i que se celebrarà en l’Auditori Municipal de Vila-real, amb l’objectiu fonamental de difondre la cultura de la innovació i el suport a l’emprendimiento innovador de la regió.

En el marc d’este fòrum, s’han atorgats els “Premis Globalis”, amb els que es vol identificar, reconéixer, promoure i divulgar l’esforç dels emprenedors que estan al capdavant d’estes jóvens iniciatives empresarials. Estos premis pretenen valorar i recompensar els seus esforços i capacitats per a portar-los avant, mostrant exemples que animen iniciatives semblants. Les jóvens empreses reconegudes, en les diferents categories, en l’edició 2016 han sigut Emotional Apps, Digits i Visually.

A més, també es va atorgar el “Premio Trayectoria” a Dolores Cortés, pel seu creixement en els últims anys i per portar la marca Vila-real no sols per tot el territori nacional, sinó per tot el món.

Empreses guardonades

En l’edició 2016, les empreses reconegudes amb els “Premis Globalis” pel seu esforç i alt component d’innovació han sigut Emotional Apps, Digits i Visually.”

De forma excepcional, el comité avaluador va concedir el primer premi exaequo a dos empreses. Una de les empreses premiades va ser Visually, Tecnologia i aplicacions Làser SL, a qui li va entregar el premi Joaquín Font de Mora de Vidres. L’altre primer premi exaequo va ser per a Digits, Sistemes de decoració digital SL, a qui li va entregar el premi Dolores Font Cortés, de la firma Dolores Cortés.

D’altra banda, Emotional Apps S.L. va rebre un accèssit de Fundació José Soriano, de la mà de Sonia Soriano i Juan Casterá. L’accèssit Cicogrés va ser per a l’empresa Digits, Sistemes de decoració digital SL, que va ser entregat per Alfonso Cortés, director comercial de Cicogrés.

Finalment, el Premi Vila-real Innpulso va ser per a l’empresa Visually, Tecnologia i aplicacions Làser SL. Este premi és un reconeixement que l’Ajuntament de Vila- real atorga a l’empresa que ha considerat més singular i que suposa que la dita empresa participarà en el “Encuentro d’Alcaldes de la Xarxa Innpulso i Emprenedors locales”, representant a Vila-real. El premi ho va entregar José Benlloch, alcalde de Vila- real.

A més d’estos premis a jóvens empreses, també es va atorgar el Premi Trajectòria a Dolores Cortés, un reconeixement públic a una empresa de Vila-real que ha destacat per la seua trajectòria i creixement en els últims anys i per portar la marca Vila-real no sols per tot el territori nacional, sinó per tot el món.

Un ponent d’excepció

A més, del reconeixement a les empreses, tant jóvens com ja consolidades, en el IV Fòrum de la Innovació va haver-hi espai per a la ponència del multidisciplinari Anxo Pérez, escriptor del llibre “Los 88 Escalons de l’Éxito”, prologat per Pablo Motos. En la seua ponència “La Intel·ligència de l’Éxito”, Anxo Pérez va donar les claus als assistents per a triomfar, tant a nivell personal com a professional. No va deixar indiferent a nadio i va donar consells tan vitals.

Esta activitat es troba dins del marc d’activitats de Focus Pime i Emprendimiento, i compta amb el suport i el finançament de la Generalitat Valenciana.[:]