Globalis participa aquest diumenge la sisena edició de la Fira de la Solidaritat i el Voluntariat

[:es]La plaza Mayor de Vila-real acogerá el próximo domingo, 23 de octubre, la Feria de la Solidaridad y el Voluntariado, que llega a su sexta edición con un aumento en el número de casetas, de las 33 de hace un año a las 39 de este, en las que oenegés y entidades sociales de todo tipo se darán cita y ofrecerán información sobre su actividad.

Entre las diferentes organizaciones reunidas el próximo domingo, Fundación Globalis asistirá con un stand propio desde el que informará a la ciudadanía sobre sus proyectos de innovación social.

20161023_123539

Entre las propuestas programadas, este año destaca la organización de la IV Marcha Contra el Cáncer, que organiza la Asociación Española Contra el Cáncer (AECC) que se prolongará de las 10.00 a las 18.30 horas. Además  AECC ha organizado un taller de capoeira, a cargo de Sou Capoeira Brasil (11.00 horas) y una sesión de zumba.

Entre las actividades programadas, destacan también una degustación de galletas y té, el microespectáculo musical Ecocançons, un taller de sellos y marcapáginas y otro de plantones personalizados. Además, los asistentes podrán disfrutar de la actividad Jugar a ser un mandala, de las Danzas para encontrarse o el concierto de Las Auténticas, sin olvidar el taller de cuentos del mundo y marionetas o el de henna, que completan la programación de toda la jornada.

[:ca]La plaça Major de Vila-real acollirà el proper diumenge, 23 d’octubre, la Fira de la Solidaritat i el Voluntariat, que arriba a la seva sisena edició amb un augment en el nombre de casetes, de les 33 de fa un any a les 39 d’aquest, en què oenagés i entitats socials de tot tipus es donaran cita i oferiran informació sobre la seva activitat.

Entre les diferents organitzacions reunides diumenge que ve, Fundació Globalis assistirà amb un estand propi des del qual informarà la ciutadania sobre els seus projectes d’innovació social.

20161023_123539

Entre les propostes programades, enguany destaca l’organització de la IV Marxa Contra el Càncer, que organitza l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) que es prolongarà de les 10.00 a les 18.30 hores. A més AECC ha organitzat un taller de capoeira, a càrrec de Sou Capoeira Brasil (11.00 hores) i una sessió de zumba.

Entre les activitats programades, destaquen també una degustació de galetes i te, el microespectacle musical Ecocançons, un taller de segells i punts de llibre i un altre de plançons personalitzats. A més, els assistents podran gaudir de l’activitat Jugar a ser un mandala, de les Danses per trobar-se o el concert de Les Autèntiques, sense oblidar el taller de contes del món i titelles o el de henna, que completen la programació de tota la jornada .[:]

× ¡Manda un Whatsapp! Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday