Fundació Globalis es reuneix i analitza la Memòria del 2015

[:es]

Fundación Globalis reúne a sus patronos para aprobar las cuentas anuales

El Patronato de la Fundación Ciudad Globalis se ha reunido de manera ordinaria el lunes 28 de junio de 2016 a las 20:00 h en Centre de Negocis Efecte Vila-real, para tratar entre otros puntos, la aprobación de las cuentas anuales del 2015 y la memoria de actividades.

El Patronato aprobó la Memoria Económica, el Balance y la Cuenta de Pérdidas y Ganancias del ejercicio económico 2015, e hizo seguimiento de los proyectos y las actividades que se están realizando en el presente año 2016.

En relación con el cierre del ejercicio económico del 2015 la Presidenta de la Fundación, Pilar Marí, informó a todo el patronato sobre los ingresos, los gastos y el excedente del ejercicio. También hizo énfasis en el esfuerzo que se está haciendo desde la fundación en materia de comunicación, tanto sobre qué es la fundación como sobre sus actividades. Para esto, se utilizan diferentes herramientas de comunicación como son la nueva página web, con un diseño web adaptativo, el desarrollo de una memoria de actividades enfocada a informar a la sociedad de las actividades de la fundación, y el incremento de la participación activa de la fundación en las redes sociales.

Patronos

Según marcan los estatutos de la fundación, el cargo de Patrono debe ser elegido cada cuatro años. En este patronato, los miembros que han renovado su cargo por un periodo de cuatro años más han sido: Dualium SL, Asociación Cvida Vila-real, Fundació Caixa Rural Vila-real, Cámara de Comercio de Castellón y el Ayuntamiento de Vila-real.

[:ca]

Fundació Globalis reuneix als seus patrons per aprovar els comptes anuals

El Patronat de la Fundació Ciutat Globalis s’ha reunit de manera ordinària el dilluns 28 de juny del 2016 a les 20:00 h al Centre de Negocis Efecte Vila-real, per a tractar entre altres punts, l’aprovació dels comptes anuals del 2015 i la memòria d’activitats.

El Patronat va aprovar la Memòria Econòmica, el Balanç i el Compte de Pèrdues i Guanys de l’exercici econòmic 2015, i va fer seguiment dels projectes i les activitats que s’estan realitzant en el present any 2016.

En relació amb el tancament de l’exercici econòmic del 2015 la presidenta de la Fundació, Pilar Marí, ha informat a tot el patronat sobre els ingressos, les despeses i l’excedent de l’exercici. També va fer èmfasi en l’esforç que s’està fent des de la fundació en matèria de comunicació, tant sobre què és la fundació com sobre les seves activitats. Per això, s’utilitzen diferents eines de comunicació com són la nova pàgina web, amb un disseny web adaptatiu, el desenvolupament d’una memòria d’activitats enfocada a informar la societat de les activitats de la fundació, i l’increment de la participació activa de la fundació a les xarxes socials.

Patrons

Segons marquen els estatuts de la fundació, el càrrec de patró ha de ser elegit cada quatre anys. En aquest patronat, els membres que han renovat el seu càrrec per un període de quatre anys més han estat: Dualium SL, Associació Cvida Vila-real, Fundació Caixa Rural Vila-real, Cambra de Comerç de Castelló i l’Ajuntament de Vila-real.

[:]

× ¡Manda un Whatsapp! Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday