L’Ajuntament de Vila-real llança uns mòduls formatius basats en les necessitats del mercat

[:es]

Formación abierta, libre, a distancia y con aula

El Ayuntamiento de Vila-real, el Ministerio de Educación y la plataforma de Aula Mentor ponen en marcha una serie de módulos formativos basados en las necesidades del mercado laboral actual, para que puedan ayudar a una empleabilidad a corto plazo o, en su hay, preparar a los alumnos para una especialización de la rama elegida que les ayude en la creación de su propio negocio.

Son módulos de una duración de 3 a 5 meses, más un mes de prácticas en una empresa, con titulación del Ministerio de Educación, (Aula Mentor).
Estos módulos son semipresenciales, contarán con un tutor personal que resolverá sus dudas, se crearán grupos para trabajar las actividades y crear sinergias.

Se lanzarán 4 módulos que comenzarán en abril en las instalaciones de la BUC.
Avenida de Pío XII, núm. 43, 1º piso (sala de informática)

MÁS INFO e INSCRIPCIONES

Puedes encontrar más información enviando un correo a: vila-real@aulamentor.es o llamando por teléfono: 964 54 72 34

Horario de atención: de 16.30 a 21.00, Av. Pío XII 43, primer piso, Villarreal. de Pío XII, núm. 43, 1º piso (sala de informática)

[:ca]

Formació Oberta, lliure, a distancia i amb aula

L’Ajuntament de Vila-real, el Ministeri d’Educació i la plataforma d’Aula Mentor posen en marxa una sèrie de mòduls formatius basats en les necessitats del mercat laboral actual, perquè puguen ajudar a una ocupabilitat a curt termini o, si no n’hi ha, preparar els alumnes per a una especialització de la branca triada que els ajude en la creació del seu propi negoci.

Són mòduls d’una duració de 3 a 5 mesos, més un mes de pràctiques en una empresa, amb titulació del Ministeri d’Educació, (Aula Mentor).
Aquests mòduls són semipresencials, comptaran amb un tutor personal que resoldrà els seus dubtes, es crearan grups per a treballar les activitats i crear sinergies.

Es llançaran 4 mòduls que començaran en abril a les instal·lacions de la BUC.
Avinguda de Pius XII, núm. 43, 1r pis (sala d’informàtica)

MÉS INFO i INSCRIPCIONS

Pots trobar més informació enviant un correu a: vila-real@aulamentor.es o cridant per telèfon: 964 54 72 34

Horari d’atenció: de 16.30 a 21.00, Av. Pius XII 43, primer pis, Vila-real.

[:]