Interconectados 13 setembre

Data: 13 setembre , 2022
Lloc: Zoom

L’experiència i el caràcter innovador en els diferents processos que han posat en marxa altres emprenedors enriqueix i ajuda a conéixer les experiències i aprendre d’això per a no caure en els mateixos errors.

INSCRIPCIÓ

En aqueixa línia, Fundació *Globalis llança aquest projecte innovador  per a emprenedors i empresaris que col·laboraran i mostraran la seua experiència per a interconnectar una xarxa que l’ajude a tindre noves oportunitats de negoci i col·laboració amb altres empreses o entitats.

La sessió serà el dia 13 de setembre de 2022 de 8.30 a 10.30 hores a través de Zoom.

INSCRIPCIÓ

Es promourà la relació entre la costa i l’interior dels empresaris i emprenedors que destaquen per la seua trajectòria, el seu carisma, el seu lideratge, la innovació dels seus projectes o el potencial de creixement de la seua empresa, i que a més, hagen realitzat canvis notables en el seu model de negoci derivats del ràpid desenvolupament d’Internet, o de l’evolució tecnològica social. Aquests empresaris col·laboraran els uns amb els altres i serviran d’exemple inspirador a altres emprenedors que estan ara llançant-se al món empresarial, o bé a empreses poc inclinades a realitzar canvis en la seua empresa per caminar ancorats a la tradició o al que sempre s’ha fet d’una determinada forma.

INSCRIPCIÓ

Globalis durà a terme un projecte integral de reunions que compondran xarrades motivadores i sessions de networking.

Programa Interconectados 13 setembre

8.30 Presentació de la jornada.

8.35 Benvinguda a la jornada

Sra. Maria Bellmunt, directora Globalis

8.45 Empresa Convidada: INIT – Instituto de Nuevas Tecnologías de la Imagen

9.30 Formació “Com aconseguir diners per a digitalitzar la meua empresa”

10.00 Sessió de Networking empresarial entre les empreses assistents a la jornada en línia.

10.30 Clausura de la jornada

Assesorament d´ajudes
PIDI | I+D+i

Amb la col·laboració de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport