Conferència “Marca personal per a diferenciar-te com a empresa” + reunió empresarial

Data: 24 gener , 2023
Hora: 08:30
Lloc: Vivero de Empresa que la Cámara de Comercio de Castellón tiene en Vila-real

Compartició en facebook
Compartició en linkedin
Compartició en twitter
Compartició en email

Conferència a càrrec de Carolina San Miguel sobre marca personal en la qual parlarà de l’entorn actual de canvi i incertesa que viuen actualment les empreses, la importància de diferenciar-se, aportar valor i ser únic i innovador per a generar confiança i atracció. També explicarà quines són les claus per a diferenciar-se dels competidors directes.

Després de la conferència, els assistents tindrà la possibilitat de participar en la reunió empresarial per a crear sinergies amb la resta d’empreses i autònoms.

Inscriu-te gratis enviant un correu electrònic a club@networkingcastellon.com

Aquesta activitat està organitzada per Fundació Globalis i Club Empresarial de Networking amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vila-real i la Cambra de Comerç de Castelló.

× Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday