col·labora amb nosaltres

col·labora

Des de la Fundació Globalis volem formar un projecte comú amb tu. Volem comptar amb la teva experiència, saviesa i talent per a aconseguir que la ciutat de Vila-real, recuperi el seu teixit empresarial i per tant, millorar el benestar de tots els seus ciutadans. Creiem que junts col·laborarem i serem capaços de generar la força suficient per a millorar la nostra societat per a tots.

Per a això, volem convidar-te a conèixer els projectes en els quals estem participant de manera activa i els nostres Grups de Treball, en els quals esperem que puguis aportar la teva experiència, idees i perquè no, el teu cor.

Quan formis part del nostre equip contribuiràs a la ciutat de Vila-real i la seva zona d’influència en:

_la difusió de la innovació econòmica i social, per si mateixa o en col·laboració amb altres entitats, públiques o privades, que persegueixin els mateixos fins.
_el disseny de productes genèrics d’innovació de base tecnològica per a aplicacions específiques i generalitzades a empreses i en l’àmbit social.
_la formació sobre innovació econòmica i social amb cursos, seminaris o conferències.
_el foment i promoció d’iniciatives de cooperació entre col·lectius professionals i empreses.
_el suport als emprenedors perquè puguin realitzar els seus projectes de negoci, estimular i promoure l’emprenedoria, així com la creació i acompanyament d’empreses innovadores.
_el desenvolupament de polítiques d’innovació.
_el creixement de la regió a través de projectes en l’àmbit de la innovació

Si aconseguim ajuntar el nostre treball, el gran beneficiat serà Vila-real. Solos podem arribar, però units, arribarem lluny. Molt lluny.

Contacta’ns en globalis@fundacionglobalis.org