VIII Fòrum Nacional d’Innovació: Ciutats i Pobles Intel·ligents

El “VIII Fòrum Nacional d'Innovació: Ciutats i Pobles Intel·ligents” pretén donar continuïtat als fòrums dedicats a la innovació que Globalis impulsa anualment amb la col·laboració de l'Ajuntament de Vila-real, la Diputació de Castelló i l'Agència Valenciana d'Innovació.

VEURE EN YOUTUBE

VEURE EN FACEBOOK

Per a aquest any 2020, Globalis llança una nova edició d'aquesta trobada soci-empresarial aquesta vegada centrat en les ciutats i pobles intel·ligents, amb l'objectiu de difondre la cultura de la innovació, fomentar l'emprenedoria i millorar l'ocupabilitat a través d'activitats que fomenten la creació, difusió i transferència del coneixement de les universitats i instituts tecnològics.

Programa

10:00 hores:INAUGURACIÓ per part del diputat de Promoció econòmica Sr. Pau Ferrando i l'alcalde de Vila-real, Sr. José Benlloch

10.15 hores:MESA DE DIÀLEG entre Andrés García Reche, Vicepresident executiu de l'Agència València de la Innovació i Juan Antonio Tébar, Director de Programes de la Unió europea i Cooperació Territorial del CDTI

11:00 hores:CAS D'ÈXIT. Projecte L’horta del Rajolar amb Esther Paulo, directora de Fundació Novessendes

11.30 hores:TAULA RODONA amb Alexis Nadal, president de l'Associació d'Empreses Tecnològiques de Castelló Xarxatec; Maria Jesús Muñoz, catedràtica d'Economia Financera i Comptabilitat en el Departament de Finances i Comptabilitat de la Universitat Jaume I de Castelló, Enginyer Agrònom, grup de investigacion SOGRES de l'UJI, experta en zona rurals; Inmaculada Bordera, Project Manager Smart Cities de l'Associació Valenciana d'Empreses del Sector de l'Energia (AVAESEN) i Juan Antonio Bertolín, Gerent de la Fundació General UJI i Director de ESPAITEC. Modera: Maria Bellmunt, directora de Fundació Globalis.

12.30 hores: CONFERÈNCIA de Pep Gómez, fundador de Fever i Reby

13.30 hores: CLAUSURA per part del president de Fundació Globalis, Sr. Juan Vicente Bono

VEURE EN YOUTUBE

VEURE EN FACEBOOK