VII Fòrum Nacional d’Innovació: Big Data i Intel·ligència Artificial

El “VII Fòrum Nacional d'Innovació: Big Data i Intel·ligència Artificial” pretén donar continuïtat als fòrums que anualment impulsa la Fundació Globalis amb la col·laboració de l'Ajuntament de Vila-real, Xarxa Innpulso, la Diputació de Castelló i l'Agència Valenciana d'Innovació.

INSCRIU-TE!

Enguany, el fòrum de Fundació Globalis pretén mostrar una radiografia de les tendències de futur amb l'objectiu de presentar diferents camins i alternatives perquè empreses, organitzacions i professionals siguen capaces d'avançar innovant i progressar emprenent, amb independència del sector d'activitat, la grandària de l'organització, la formació o l'experiència del professional. L'entrada al Fòrum Nacional d'Innovació serà lliure fins a completar aforament.

9:30 hores: Obertura de portes

9:45 hores: Inauguració institucional

10.00 hores: Conferència d'Esmeralda Díaz Aroca

11.00 hores: Networking coffee break

11.30 hores: Xerrada interactiva de Víctor Rodríguez

12.30 hores: Conferència d'Ángel Gómez

13.30 hores: Clausura per part del president de Fundació Globalis

INSCRIPCIONS GRATUÏTES ACÍ

4 Respostes

1. Por favor, ¿tenéis un programa de la jornada, horario, requisitos? Gracias de antemano
    • Buenos días Carmen. Ya puedes encontrar en programa del Foro con los horarios de las ponencias en esta misma página, así como el formulario de inscripción para asistir a la jornada. Saludos.
  2. Este tipo de iniciativas deberían proliferar más. El mundo del emprendedor está más mentalizado de subirse a las realidades del futuro, pero es necesaria la divulgación y mentalización de empresas más maduras para que realicen con éxito el tránsito y se adapten al entorno de cambio continuo.
    • Muchas gracias, José Joaquín. Desde Fundación Globalis estamos a tu disposición para cualquier sugerencia. Saludos y que tengas un buen día.